Éppen arra járt egy taxis, utassal a hátsó ülésen, amikor meglátta a dermesztő alakot a síneken. Egy pillanat alatt összeállt a kép: az idős nő nem véletlenül áll ott. A taxis nem habozott – fékezés, megfordulás, majd szinte kiugrott a kocsiból. Mikor odaért, a nő nem engedte el magától, de a férfi még időben elrántotta a sínekről. Szinte hihetetlen: percekkel később már dübörgött is át a vonat azon a ponton, ahol a nyugdíjas állt. Centiken múlt az élete!
Ezért lépett a sínekre a nyugdíjas!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Soul második generációja 2019 elején jelent meg, és a Hyundai Motor Group K3 platformján alapul.
Tehát alulról nagyon hasonlít a Kia Niróhoz és a kimenő Hyundai Konához . A platform dugattyús motorokra, elektromos járművekre és plug-in hibridekre is alkalmas, de a Soul csak elektromos változatban kapható Európában. Az Egyesült Államokban azonban megvásárolható négyhengeres szívómotorral és CVT-vel.
Nem mindenkinek van szüksége 480 kilométeres hatótávolságra és ultragyors töltésre, de a 45 kW-os csúcstöltési sebesség 2023-ban elég nevetséges. Nem indokolatlan elvárás egy 10 000 forintba kerülő autóval szemben, hogy legalább alkalmanként hosszabb utakra is el lehet vinni.
A nikkel-mangán-kobalt lítium-ion akkumulátorcsomag az utastér alatt található, és 39,2 kWh vagy 64,0 kWh használható kapacitással rendelkezik. A Kia és a Hyundai bosszantóan szerények a teljes és a használható kapacitással kapcsolatban, de a Kia azt állítja, hogy a megadott kapacitás használható, ezért körülbelül 42 kWh teljes kapacitással számolunk.
Az akkumulátor egyetlen első motort hajt, amely az Urbanban 134 lóerőt, az Explore-ban pedig 201 lóerőt teljesít. A 341 Nm nyomaték mindkét változatnál azonos. Ahogy később látni fogjuk, ez tökéletesen megfelelő teljesítményt eredményez. Amiben ez az architektúra elmarad a versenytársaktól, az a gyorstöltés. Az Explore meglehetősen gyenge 77 kW-ot produkál, míg az Urban a kiábrándító 50 kW-ra van becsülve.
Dizájn szempontjából a Soul nem változott a 2019-es bemutatkozása óta. Ez azt jelenti, hogy továbbra is szokatlanul dobozos egy modern autóhoz képest, vízszintes tetővel és függőleges csomagtérajtóval, amely szinte tökéletes derékszöget alkot, mint a Volvo V70. A nagyrészt üvegből készült csomagtérajtó megtartotta a karosszéria „szigetét”, amely egyfajta Soul dizájnjegyévé vált. A meredek orr-részben elégedetlenkedő LED-es fényszórók, egy átlátszó léc (ami nem világít) és a töltőport kapott helyet.
