Február 18.-tól JÖN az UTALVÁNY MINDEN NYUGDÍJASNAK!

Az utalványok érvényessége 2026. március 31-ig tart, és céljuk, hogy megkönnyítsék a kedvezményezettek számára a mindennapi utazást. Az intézkedés elsősorban azoknak nyújt segítséget, akik rendszeresen közlekednek, így jelentős megtakarítást érhetnek el a közlekedési költségeken. Emellett a program hozzájárul a társadalmi mobilitás javításához, biztosítva a könnyebb elérhetőséget az egészségügyi intézményekhez, hivatalokhoz, üzletekhez és egyéb fontos helyszínekhez.
2025-BEN ŐK JOGOSULTAK AZ UTAZÁSI UTALVÁNYRA:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A műszaki jellemzői értelemszerűen nagyban hasonlítanak a Navaráéhoz. A plató mérete nem kimagasló, de a különbségek többnyire csak néhány milliméterben mérhetők – például ennek hossza 1510 mm, míg a Hiluxé 1525 mm. Ettől függetlenül egy raklap vagy egy IBC tartály gond nélkül elfér rajta.
A motor teljesítménye nagyjából megegyezik a Navara alapváltozatával: egy 2,3 literes dízel, körülbelül 160 lóerővel, AdBlue-rendszerrel kiegészítve. A nyomatéka valamelyest alacsonyabb, ami valószínűleg az újabb károsanyag-kibocsátási előírásoknak tudható be. Hasonló teljesítményű D-Max-szal már sokat vezettem és vontattam is, és sosem éreztem alulmotorizáltnak. Üzemanyag-fogyasztása sem kirívó, jellemzően 8,5-9 liter körül alakul, de nyugodt országúti tempónál 8 liter alá is levihető. A motorhang nem kelt különösebb rajongást, de összességében elviselhető.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük