A komor hangulatú poszt alatt elindult a második hullám: sokan adventi megemlékezésre gyanakodtak.
„Elvetélt, volt az első gondolatom… de lehet, hogy az adventhez kapcsolódik.” — írta valaki.
Mások szerint Vivi a Karácsony előtti lélekcsendre, az elcsendesedésre akart utalni. A gyertya emiatt sokak szemében inkább ünnepi, mint tragikus jel volt — de a fekete háttér továbbra sem hagyta nyugodni a követőket.
Egy kommentelő így fogalmazott:
„Fú, ez olyan, mint amikor valaki feketére váltja a profilképét… ott mindig van valami a háttérben.”
Vivi Tragédiája:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ha a középkonzol kialakítása szokatlan látvány, akkor ugyanilyen furcsa vele interakcióba lépni menet közben. A Hyundai dicséretet érdemel, amiért ellenállt annak a trendnek, hogy az összes gombot eltávolítsák az érintőképernyős kezelőszervek javára, de a valóságban valószínűleg túl messzire mentek az ellenkező irányba. A tárcsák, billenőkapcsolók és gombok puszta száma első ismerkedéskor túlterhelő lehet, és több mint ideális időt vesz igénybe, hogy megtanuljuk, hol van minden.
Az is kissé taszító, hogy ezek a kezelőszervek – számos belső felülettel együtt – olyan anyagokból készültek, amelyek nem tűnnek elég drágának ahhoz, hogy egy 65 000 fontos autóra illejenek. Nem számít, mennyire futurisztikus a Nexo üzemanyagcellás technológiája, a bökdöső ujjakkal vizsgálva semmiképp sem szabadna olcsónak tűnnie. Tekintve, hogy mennyire technológiailag élvonalbeli a Nexo hidrogén üzemanyagcellás technológiája , meglepő felfedezni, hogy vezetése nem igazán különbözik néhány nagyobb elektromos járműtől, amelyekkel találkozhatunk. Élesebben és precízen reagál a finomabb gázpedál-állításokra, és az álló helyzetből vagy alacsony sebességről történő gyorsulás ugyanazzal a sima, erőteljes és azonnali érzéssel érkezik, mint amihez az elektromos hajtásláncoktól hozzászoktunk. Az sem ismeretlen, ahogyan az egyenes vonalú tempó növelése iránti lelkesedése 100 km/h fölé gyorsulva alábbhagy.
Millbrook mérföldes egyenesében a Nexo 9,6 másodperc alatt gyorsult álló helyzetből 100 km/órára, a 30-65 km/órás és a 48-80 km/órás tempókat pedig meglehetősen fürge, 2,8, illetve 3,7 másodperces idő alatt érte el. A 100 km/órás és 130 km/órás sebesség közötti út azonban különösen kényelmes, 9,0 másodpercet vett igénybe.
