Felfoghatatlan: Meghalt az RTL KLUB sztárja!

A Kecskeméti Katona József Nemzeti Színház közölte a szomorú hírt. Csombor Teréz rendkívüli tehetségű művész volt, aki színpadi és televíziós szerepeiben egyaránt maradandó élményt nyújtott. Alattyánban született, és már fiatal korában vonzotta a színjátszás és az éneklés.
MUTATJUK MIBEN HUNYT EL!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A facelifttel kapcsolatban csak egy helyen érdemes kezdeni: az orr részen. Az új embléma központi szerepet kapott, amely úgy van megtervezve, hogy pulzálónak tűnjön. Ez egy teljesen friss megjelenést ad a Capturnek, amely inkább egy új generáció megjelenését sugallja, mintsem egyszerű frissítést.
A vadonatúj orr mellett a nappali menetfények is átalakultak, most már szögletesek és villám alakúak. Ez összhangba hozza a Capturt a Renault többi újabb modelljével, mint például a Renault Clio, Renault Rafale és Renault Scenic.
A C-oszlop sokkal hangsúlyosabb és stilizáltabb lett a második generációs Captur esetében, mint az eredeti modellen. A krómcsík elegáns határvonalat alkot a karosszéria és az eltérő színű tető között.
Nem sok minden változott a hátsó részen, de a Renault azért finoman átdolgozta a hátsó lámpákat, hogy megkülönböztethesse a faceliftes modelleket az előzőtől.

Mivel ez csak egy facelift, a Captur ugyanakkora, mint korábban (4239 mm hosszú, 1575 mm magas), és az alapjaiban hasonló az elődjéhez. Ugyanazt a CMF-B platformot használja, mint a Clio és a Nissan Juke.
A karosszéria alatt a Renault új lengéscsillapítókat helyezett el az első tengelyen a karosszéria kontrolljának javítása érdekében, és módosította a felfüggesztés geometriáját, hogy jobb utazási kényelmet és „dinamikusabb vezetési élményt” biztosítson. A kormányzást is átkalibrálták, hogy jobb válaszreakciókat és nagyobb kontrollt biztosítson.
A Renault szerint ezen változtatások nagy része a pre-facelift modell rideg futóművével kapcsolatos negatív visszajelzésekre válaszul történt.
Ahogy korábban, a Captur hátsó része továbbra is torziós gerendát használ, míg az elsőnál a pseudo-MacPherson felfüggesztést alkalmazzák (amelynél az alsó keresztlengőkar beépítése mellett az anti-roll bar-t eltávolították). A kerekek mérete is megnövekedett, és most már 17 hüvelyktől 19 hüvelykig terjednek.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük