A rendőrség kedden döbbenetes részleteket hozott nyilvánosságra. Nem egyszerű gy/lk0sság történt – valóságos középkori k/’nzás zajlott le a belvárosban.
A nyomozás szerint a fiú egyik diáktársa csalta egy mélygarázsba, ahol összv/e/rte. A földön hatalmas tócsa maradt, amit járókelők vettek észre.
A fiút apja autójába t/u/szk0lták, majd a járművet lángra lobbantották.
De a legszörnyűbb részlet csak ezután derült ki: a b0nc0lás szerint a fiú élt, amikor felgyújtották. Fulladás vagy hős0kk végzett vele – vagyis gyakorlatilag élve ég/t/t el.
Kérdés: hogyan jutott idáig egy diákok közti konfliktus? És miért nem segített senki?
ELKAPTÁK AZ ELKÖVETŐKET:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Amit a Forester mindezek kompenzálására kínál, az természetesen a Subaru márkájú terepjáró képesség. 220 mm-es hasmagassággal és megfelelő mechanikus állandó összkerékhajtással, valamint 1800 kg maximális vontatási kapacitással és szintszabályozású hátsó felfüggesztéssel rendelkezik, amelyeket bizonyos riválisok el sem érnek. Ironikus módon úgy hangzik, mintha ez lenne a megfelelő mechanikai specifikáció egy emelkedőn való küzdelemhez.
A Forester sosem volt tipikus középkategóriás családi terepjáró, és bár most nagyobb, mint valaha volt, sok tekintetben folytatja ezt a szokatlan vonalat. Teljes hosszúságban és belső térben most felveszi a versenyt a legtöbb riválisával, de továbbra is alacsonyabb, mint a kategóriájában megszokott, és viszonylag alacsonyan elhelyezett csípőpontú ülésekkel rendelkezik, amelyekbe a legtöbb ember vagy oldalra csúszik, vagy akár bele is ül, ahelyett, hogy felmászna az ágyhoz.
A belső berendezési tárgyak és szerelvények helyenként arra utalnak, hogy a Subaru igyekezett jelentősen javítani a minőségi elvárásain, de ez eddig csak korlátozott sikerrel járt. A Foresterben rengeteg vaskos, csendesen elegáns kapcsoló található, és néhány meglehetősen gazdag bőrkárpitozás található az üléseken és az ajtópaneleken, de az anyagpaletta máshol kissé túl változó és rendszertelen, és tapintási minősége nem egyenletes ahhoz, hogy valóban felsőkategóriás vezetési környezetnek tűnjön.
