“Néni nem tudta már fizetni abból a kevés nyugdíjából az albérletet, és a betegsége sem javult. Mi próbáltunk segíteni neki, de nagyon büszke asszony volt, soha nem fogadott el javakat, inkább az ételt fogadta el hamarabb. Sajnálom, mert nagyon jó ember volt, ledolgozta az életét. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az autó méretei, különösen a megnyújtott tetővonal és az óriási panorámatető révén, tágas és világos belsőt eredményeznek. A tesztautónk hatüléses volt, és a második sorban elhelyezett, forgatható „kapitányülések” valóban a legkényelmesebb helyek az autóban. Ezek az ülések nemcsak fűthetők és hűthetők, hanem hihetetlenül kényelmesek is, rengeteg láb- és fejtérrel, és csodás kilátással. Az utasélmény kifejezetten prémium – ez nem túlzás.
A Koreában kipróbált tesztautónk még külön érintőképernyőket is tartalmazott a második üléssor utasai számára, bár ezek sajnos valószínűleg nem lesznek elérhetők az Egyesült Királyságban. A kényelmes ülések, az időeltolódás miatti fáradtság és Matt Prior nyugodt hangja együtt könnyen elaltathatta volna az embert – annyira pihentető volt ott hátul ülni.
A harmadik üléssorban felnőttek is elférnek, bár ott már érezhetően szűkösebb a hely. Viszont érdemes megemlíteni, hogy az Ioniq 9 azon nagyon kevés hétüléses SUV-k egyike, amelyben még a harmadik sorban is találhatók Isofix rögzítési pontok. Ez azt jelenti, hogy két gyerekülés is biztonságosan elhelyezhető ott, tehát nem csupán vészmegoldásként funkcionál az a sor.
Még akkor is, ha a hátsó ülések fel vannak hajtva, a csomagtartó mérete jelentős, 338 literes. Ha ezeket lehajtjuk, 1323 literes rakteret kapunk, de ha a második sort is lehajtjuk, egy egészen kisteherautókat idéző, 2419 literes csomagteret kapunk. Ráadásul van egy kisebb első csomagtér is (ún. „frunk”), amely 88 literes az egymotoros változatok esetén, és 52 literes a kétmotorosoknál. Ráadásul ezt a kis csomagteret egyetlen gombnyomással is kinyithatjuk, akár az utastérből, akár a kulcsról – nem kell karokat húzogatni vagy a motorháztető reteszével küzdeni, mint sok más elektromos autónál.