Gáspár Zsolti drámája!

Egy súlyos hasnyálmirigy-gyulladás után döntött úgy, hogy teljes életmódváltásba kezd, és azóta vegetáriánus étrendet követ, miközben a család többi tagja más módszerekkel próbálkozott a fogyással. A sikerének titka az erős elhatározás, a támogató háttér és az, hogy hosszú távon fenntartható életmódra törekedett. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Nem lehet azt állítani, hogy a Picanto gyors vagy igazán izgalmas lenne vezetni – de van benne egy olyan különlegesség, amit sok más erősebb autóban ma már nem találunk meg. Mégpedig azt, hogy gyakorlatilag bárhol, bármikor, padlógázzal lehet vezetni anélkül, hogy átlépnénk a sebességhatárokat vagy veszélybe sodornánk magunkat. Egy olyan világban, ahol már a 500 lóerő az új 300, és mindenhol traffipaxok figyelnek, ez a fajta „határon vezethetőség” valódi érték.

Ugyanakkor azt is el kell ismerni, hogy a Picanto nem kifejezetten a vezetési élményre épít, mint ahogy azt régebbi francia kisautók tették. A kormányzás például túl könnyű és kissé érzéketlen, bár terhelés alatt kicsit súlyosabbá válik. A gázpedállal sem lehet igazán befolyásolni az autó viselkedését kanyarban – hiányzik belőle az a játékosság, ami például a VW Up vagy a régi Peugeot 205 vezetését olyan szórakoztatóvá tette.

A vezetési élményt inkább az adja, hogy az autó kicsi és nagyon könnyű. Ez azt jelenti, hogy több helyed van az úton „játszani”, könnyen lehet befordulni a kanyarokba, mert az autó alig rendelkezik tehetetlenséggel – és ez már önmagában élvezetes tud lenni.

A rugózási komfort vegyes képet mutat. A felfüggesztés szerkezete egyszerű, de a kis tömeg (és a kis 14 colos kerekek) miatt hosszabb úthullámokon egész kellemesen képes átsiklani. Hosszú utakra nem feltétlenül ajánlanánk napi szinten, de ha néha muszáj messzebbre menni vele, akkor meglepően stabil és kiegyensúlyozott tud lenni – olyannyira, hogy akár egy kategóriával nagyobb autókkal is felveszi a versenyt ezen a téren. Viszont nem lehet elmenni amellett, hogy 113 km/h-nál 71 decibeles zajszintet mértünk benne. Ez még nem vészes, de azért egy kicsivel komolyabb autóban már csendesebb utastérre számítanánk.

Városi tempónál viszont a kis kerekek (14 colosak) már kevésbé praktikusak. Nehezen birkóznak meg a kátyúkkal, úthullámokkal – túl kicsik ahhoz, hogy simán átsuhanjanak ezeken. A nagyobb, 16 colos kerekek segíthetnek ezen, de azok meg alacsonyabb profilú gumival jönnek, ami más jellegű kényelmetlenségeket okozhat.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük