Gyászba borult a palota: meghalt a hercegné!

A napfényes francia riviéra egyik legnevesebb városában, Nizzában, március elején különleges gyászszertartásra készülnek. A helyszín a Cimiez ferences kolostor, ahol hamarosan elbúcsúztatják az osztrák főhercegnét, aki élete során nem csak egy történelmi dinasztia tagjaként volt ismert, hanem személyes varázsával is sokak szívébe lopta magát.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Hilux kétféle karosszériaformában rendelhető: egyszerű kabinnal vagy extra kabinnal (az utóbbi az, amit más pick-up gyártók king cab-ként emlegetnek, és némi tárolóhelyet kínál az első ülések mögött) a modellkínálat alacsonyabb szintjein. A GR Sport azonban, mint más prémium változatok, csak dupla kabinnal érhető el, így ez egy olyan jármű, amely négy ajtóval és két sor utasüléssel rendelkezik. A hátsó üléseket a legtöbb felnőtt használhatja, de az ott rendelkezésre álló hely inkább egy közepes méretű szedánéhoz hasonlít, mint egy nagy SUV-hoz.

A hátsó rakodóágy majdnem másfél méter hosszú, és rendelhető nyitott konfigurációban vagy keménytetővel is fedve. Mi egy nyitott rakodóágyas változattal teszteltük, amelyhez alapból egy fekete „sports bar” is tartozik. Néhányan talán előnyben részesítenék az egyszerű kabint és a hosszabb rakodóágyat, de a lifestyle pick-up piaca szinte teljes mértékben dupla kabinos teherautókból áll, amelyek tulajdonosainak a négy- vagy akár ötüléses kabin használhatósága kulcsfontosságú.

Néhány egyedileg kárpitozott sportülés próbálja feldobni a vezetési környezet hangulatát: bőr/Alcantara borítással és „GR” varrással rendelkeznek, kényelmesek és könnyen elérhetőek.

Néhány előre látható teljesítményjellemző is megfigyelhető: fém hatású „sport” pedálok és „GR” emblémák a kormánykeréken és a küszöbborításokon, valamint egy a váltóalagúton, amely különösen olyan, mintha utólag lett volna hozzáadva. Ha az a gondolat, hogy egy ilyen belsőt – amely nyilvánvalóan a tartósságra és a funkcionalitás egyszerűségére lett tervezve – „különlegessé” varázsoljunk, elsőre furcsának tűnik, a gyakorlatban is különös hatást kelt. A fényes, vörös akcentusú karbonfiberelemek a műszerfalon nem illeszkednek kényelmesen a körülöttük lévő egyszerűbb, tartósabb műanyag borításokhoz. A JBL prémium hangrendszer hangszórói, amelyek a műszerfal tetején vannak elhelyezve, különösen mulatságosnak tűnnek.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük