Ez a segítség nem általános, hanem kifejezetten nyugdíjasokat céloz, így a leginkább rászorulók juthatnak hozzá. A kormány ezzel a gesztussal próbálja fenntartani a vásárlóerőt azok körében, akik gyakran fix jövedelemből gazdálkodnak, miközben az árak hónapról hónapra emelkednek. A nyugdíjasok hamarosan élelmiszervásárlásra felhasználható támogatást kaphatnak.
A következő felvonás érkezik:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A korábbi formájú Honda Civic kifejezetten a fiatalabb vásárlók megszólítására készült, amit a futurisztikus, űrhajóra emlékeztető formaterv és az élvezetes vezethetőség is tükröz. Kétféle karosszériaváltozatban volt elérhető, de az ötajtós, rejtett hátsó kilincses kialakítása miatt a kupéverzió kissé fölöslegesnek hatott. Mindkettő rendkívül praktikus, hatalmas csomagtartóval rendelkezik, és a különleges kialakítású hátsó ülések – amelyek felhajthatók, így magas tárgyakat is be lehet tenni mögéjük – egyedülállóvá teszik a kategóriában. A 2.2 literes i-CTDi dízelmotor pedig a piac egyik legkifinomultabbja.
A Honda Civic vezetése szórakoztató élmény, mivel az autó éles kanyarvételre és közvetlen kormányreakciókra képes. Ennek a jó úttartásnak az ára viszont a feszes futómű, amely keményebb érzetet kelt, mint az olyan európai versenytársaké, mint a Renault Megane. A vezetési pozíció közel tökéletes, és az 1.8 literes VTEC benzinmotor sima teljesítményt nyújt. A 2.2 literes i-CTDi dízel szintén figyelemre méltó: 8,7 másodperc alatt gyorsítja fel a Civict 0-ról 100 km/h-ra, és autópályán különösen kifinomultan működik. Az alap, 100 lóerős 1.4 VTEC motor azonban gyengécske, és keményen kell dolgoztatni, hogy tartani tudjuk a tempót.
A VTEC benzinesek pörgősek és élvezetesek, de ez a benzinkúton is megmutatkozik: az erősebb, 1.8 literes változat csupán 5,6 l/100 km-es átlagfogyasztást tud, miközben 155 g/km CO₂-t bocsát ki – ami egy ilyen típusú autótól elég magas érték. A 2.2 literes dízel jobban teljesít: 4,8 l/100 km és 139 g/km CO₂-kibocsátás. Egyik modell sem megy 130 g/km alá, és nincs külön „zöld” változat sem. A biztosítás viszont olcsó, és a Honda híres a költséghatékony szervizelésről. Minden felszereltségi szinthez jár könnyűfém keréktárcsa, elektromos ablakok és légkondicionáló, de az Si szinttől felfelé már karosszériaszínű küszöbök, krómozott kilincsek és tanksapka, valamint nagyobb kerekek is járnak. A tempomat és a kétzónás klíma csak az ES felszereltségtől felfelé elérhető.