Hajnalban megerősítette a Vatikán! Igaz a hír!

A Szentszék hangsúlyozta, hogy a kétoldali tüdőgyulladás okozta fertőzés már nem jelent közvetlen veszélyt az egyházfő életére, ugyanakkor óvatosságra van szükség, mivel az állapota továbbra is összetett. Emiatt a gyógyszeres kezelést a következő napokban is kórházi környezetben folytatják.
A Vatikán külön kiemelte, hogy az óvatosság különösen indokolt, tekintettel a pápa idős korára.
Ferenc pápa napközben továbbra is magas áramlású oxigéntámogatásban részesül, míg éjszakánként nem invazív gépi lélegeztetés segíti a légzését. Ez volt a huszonötödik nap, amelyet a pápa a Gemelli klinikán töltött.
Ekkor láthatjuk újra Ferenc Pápát:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A GT Speed belső méretei, kabinelrendezése és műszerei a 2018-as modellből már ismerősek – mind a kupé, mind a kabrió változat esetében, amelyek most először egyszerre kerülnek piacra. Az ülések új „precíziós steppelt mintázatot” kaptak, amely várhatóan széles körben elterjed majd a Bentley modelljeiben. A brit luxusmárka továbbra is kiemelten kezeli azt a célját, hogy minden autójában egyfajta védelmező, „burokszerű” atmoszférát teremtsen.
A 20 irányban állítható ülések már eddig is híresek voltak arról, hogy hosszú távon kiemelkedő kényelmet biztosítanak, miközben nagy sebességű kanyarodás közben is megfelelő oldaltartást nyújtanak. Most egy opcionális „wellness funkció” is elérhető, amely testtartást segítő és hőmérsékletszabályzó rendszert kínál az első ülésekben. A Bentley szerint ez még tovább csökkenti az utazás közbeni fáradtságot. A beltér fém díszítőelemei új, sötét króm bevonatot kaptak, amely visszafogottabb eleganciát kínál azok számára, akik ezt az irányzatot részesítik előnyben.

A műszerfal legmeghatározóbb eleme továbbra is a 12,3 colos, forgatható kijelző, amely lehetővé teszi a vezető számára, hogy három analóg műszeregységet jelenítsen meg, vagy egy teljesen letisztult, sima műszerfalat válasszon.
A Continental GT háromféle audiorendszerrel érhető el. Az alapverzió 10 hangszórót és 650 watt teljesítményt kínál. A Bang & Olufsen rendszer 1500 wattal és 16 hangszóróval (beleértve a világító hangszórórácsokat) kifejezetten az életstílus-orientált vásárlókat célozza. A csúcskategóriás Naim hangrendszer pedig „az igazi audiofileknek” szól, 2200 wattal, 18 hangszóróval és aktív mélynyomókkal az első ülésekben.
Végső soron ez az egyik legjobban konfigurálható, prémium színvonalú autóbelső a piacon. Egyetlen kifogásom, hogy a középkonzol kapcsolói ugyan látványosak, de nehezen kitapinthatók és kezelhetők, különösen sötétben.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük