Hajóbaleset a Dunán!

A csónakban összesen öt férfi utazott, közülük hárman sikeresen a partra úsztak, egy embert a BRFK Dunai Vízirendészeti Rendőrkapitányság munkatársai kimentettek a vízből. A rendelkezésre álló adatok szerint sérülésük nem keletkezett. Egy embert – mind a vízen, mind a szárazföldön – jelenleg is keresnek. MUTATJUK!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A csomagtartó 473 literes a hátsó ülések a helyükön, összehasonlítva a különböző Csoport riválisok 600 liter feletti kapacitásával. Bár választhatsz egy kemény, szőnyeggel borított párnázatot, amit a hátsó ülésekre helyezhetsz, hogy megvédd őket a karcolásoktól, valószínűbb, hogy síléceket vagy bicikliket rögzítesz egy opcionális eszközhöz, ami a csomagtérajtóra szerelhető.

Ez igazán figyelemfelkeltő lenne, miközben egy sáros vagy jeges parkoló szélére próbálsz eljutni téli gumikkal, hogy megkezdhesd a kalandjaidat. Nem épp olyan, mint a „sílécek a Lotus Esprit-en”, de mégis kielégítően egzotikus.

A fűtött ülésekben elhelyezkedve kellemes érzés fog el a Purosangue pilótafülkéjében. Mindenképpen tele van családi vonásokkal. A műszerfal erőteljesen formázott, a vezető és az utas közötti jól látható elválasztással. A vezetési pozíció megfelelő, a látótávolság pedig ésszerű; éppen látom az első sárvédőt, de azután a motorháztető látványa elvész, míg a hátsó ablak kicsi, hogy az autó alja izmosabbnak tűnjön, mint a teteje, ami jó hatással van a megjelenésre.

Úgy tűnik, hogy a Ferrari megérezte a 296 és a Roma ergonómiáját ért kritikák hatását, ezért új funkciók is megjelentek. A digitális műszerfalon már csak egy görgethető kijelző található a két helyett, míg a kormánykerék vezérlői most texturáltak, így tapintással is könnyen megtalálhatók, nem kell rájuk bámulni.

A kormánykerék pereménél nagy, fix váltófülek találhatók, amelyek – mint mindig – a legjobbak a piacon. A Ferrari nem kedveli az oszlopos karokat, mert akadályozzák a váltófüleket, ezért annyi gomb kerül a kormányra. Valószínűleg ez egy bonyolultabb beszélgetés, mint korábban: a Ferrari mérnökei szerint egy autó fejlesztésében a végső döntés mindig az, ami javítja a jármű teljesítményét – ezért a nagy váltófülek felülírják az egyszerű irányjelző karokat. De most először a fejlesztési folyamat nemcsak a teljesítményről szólt, hanem a funkcionalitásról és a használhatóságról is. Az Aston Martin szakemberei hasonlókat mondtak a DBX-ről.

A műszerfal közepén egy forgatható dial található a hőmérséklet szabályozására, ami, ha megnyomod és elhúzod, beállítja az üléspárnákat, a fűtőnyílásokat és még sok mást. Ez egy kicsit bonyolultabb, mint egy sor különálló gomb, de nem annyira összetett, és a telefon tükrözésével érheted el a navigációs rendszert. A kormánykerék forgatható „manettino” vezérlőgombja az Ice, Wet, Comfort, Sport és Stability Off módokat kínál, és ha meg akarod változtatni a lengéscsillapító beállításokat (erről később beszélünk), egyszerűen megnyomod. Végül is, egy elég könnyen kezelhető környezetet biztosít, hogy a vezetésre koncentrálhass.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük