Hajós Hegyes Berci és Mihályfi Luca produkcióját értékelve váratlanul odaszúrt Klárinak. „Az együttlakás, ha segítene az énektudásban, akkor mostanra Klárika is tudna énekelni” – mondta Hajós!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Toyota WRC csapata különleges szerepet játszott a GR Yaris karosszériájának kialakításában. ellentétben a széria Yaris-szal, a GR Yaris háromajtós modell volt, mivel ez a forma jobban megfelelt a raliversenyzésnek, és könnyebben elfértek rajta az extra aerodinamikai felszerelések.
A tetővonal akár 95 mm-rel alacsonyabb volt, hogy maximalizálja a leszorító erőt és az aerodinamikai hatékonyságot.
Tudatos erőfeszítéseket tettek annak érdekében, hogy a GR Yaris a lehető legkönnyebb legyen. Az alumíniumot széleskörűen alkalmazták az ajtók, a redesignált hátsó ajtó és a hátsó lökhárító építésénél.
A tető könnyű kovácsolt szénszálas kompozitból készült, és egy jó nyomásra a lökhárítók rugózni kezdtek.
A GR Yaris karosszériáján végzett változtatások olyan mértékűek voltak, hogy csupán a fényszórók, a cápafin antennája, az oldalsó tükrök és a hátsó lámpák kerültek át a széria autóból. Ez nem volt egy egyszerűen kicsit élesebbé és gyorsabbá tett szokványos Yaris.
Az opcionális Circuit Pack még több változást hozott. Torsen típusú korlátozott slip differenciálművek kerültek mindkét tengelyre; agresszívabb felfüggesztés-állítás érkezett; az autó EPAS kormányművét élesítették; és 18 colos kovácsolt ötvözet kerekek Michelin Pilot Sport 4S gumikkal