A Fricska Táncegyüttesből történt kiválását követően Papp Máté Bence nem tétlenkedett: megalapította a Legényes Táncegyüttest, amellyel azóta járja az országot, hogy közelebb hozza az emberekhez a magyar néptánc egyik legkarakteresebb formáját, a legényes táncot. Tóth Gabi párja most újabb lépésre szánta el magát, és egy olyan kezdeményezést indít, amelyben bárki személyesen is elsajátíthatja tőle a mozdulatokat.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Renault Koleos kétféle dízelmotorral érhető el, amelyek mindegyike már ismerős lehet a Renault Kadjar modellből. Az egyik egy 1,6 literes dCi erőforrás, amely 130 lóerős teljesítményre képes, míg a másik egy erősebb, 2,0 literes dCi motor, amely 175 lóerőt ad le. Utóbbi már alapfelszereltségként összkerékhajtással rendelkezik, és választható hozzá a Renault által kifejlesztett X-Tronic fokozatmentes automata váltó is. A prémium kivitelű Initiale Paris változat esetében azonban nem kell külön megrendelni ezeket az extrákat, mivel mind a négykerék-meghajtás, mind az automata váltó alaptartozék.
A Koleos műszaki alapjait a Renault–Nissan szövetség közösen fejlesztett moduláris platformja adja, amely ugyanaz az építőkészlet, amire például a Renault Kadjar is épül. Ennek köszönhetően a Koleos sok technikai megoldást oszt meg egyik közvetlen vetélytársával, a Nissan X-Traillel. A szegmensben, amelyben a Koleos versenyez, számos más, erős rivális is akad – ilyen például a Ford Edge, a Hyundai Santa Fe, a Kia Sorento, a Skoda Kodiaq, valamint a Land Rover Discovery Sport alapváltozatai. Ezek közül szinte mindegyik kínál hétüléses kialakítást is, kivéve a Ford Edge-et, így sokkal inkább alkalmasak nagyobb családok számára, vagy akiknek extra utashelyekre van szükségük. A Koleos ezzel szemben „csak” ötüléses, de ezt nem feltétlenül hátrányként kell értelmezni, hiszen az öt utas számára bőséges térkínálatot és fokozott kényelmet biztosít.