Az első c/garet/át átlagosan 17,5 éves korban szívják el, a férfiak valamivel korábban (16,8 év), a n/k később (18,3 év). Az ország évtizedek óta az élmezőnyben van a doh/nyz/shoz köthető ha/álozás tekintetében: 359 ember ha/ meg évente 100 ezer főből a d/hány/ással összefüggő betegségekben, ami meghaladja az EU-átlagot. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A 2024-es frissítés során egy új, 52 kWh-s akkumulátor került a Berlingo elektromos változataiba, ami egy kicsit nagyobb, mint a korábbi modell 50 kWh-s akkumulátora. Ahogyan a dízel változatoknál, az elektromos modellek hivatalos hatótávolsága 220 mérföld (kb. 354 km), függetlenül attól, hogy M, XL vagy Crew Van változatról van szó. A City változat esetében pedig akár 304 mérföld (kb. 489 km) hatótávolságot is megadnak, ami azt mutatja, hogy az e-Berlingo hajtáslánca inkább városi használatra lett optimalizálva.
Az elektromos modell itt tudja hozni a legjobb teljesítményt, és amikor teszteltük ezt a hajtásláncot, egyértelműen kiderült, hogy a gyorsabb vezetés jelentősen csökkenti a furgon hatótávolságát. Ha alacsonyabb sebességgel közlekedsz, könnyedén elérheted a 200 mérföldes (kb. 320 km) hatótávolságot egy töltéssel.
A hátsó negyedpanelen található egy CCS töltőcsatlakozó, ugyanazon a helyen, ahol a dízel furgon üzemanyag-töltőnyílása is található. Az e-Berlingo maximális DC töltési sebessége 100 kW, ami fél óra alatt 0-ról 80%-ra tölti az akkumulátort, de a töltés jelentősen lelassul, miután elérte ezt a szintet.
Ha AC töltéssel töltöd, akkor egy háztartási áramforrással teljesen feltölteni az akkumulátort 31 óra 10 percet vesz igénybe. Egy 7,4 kW-os otthoni fali töltő egy éjszaka alatt (7 óra 30 perc) elvégzi ugyanazt a munkát, míg a háromfázisú 11 kW-os töltés valamivel több mint öt órát vesz igénybe. Az utóbbi opcióként elérhető (350 fontért).
A Berlingo furgon az PSA Csoport EMP2 alvázának első szakaszát használja, amelyet a korábbi generációs Berlingo hátsó részének átdolgozott változata egészít ki. A felfüggesztés és a rakodópadló módosításai, valamint az egyenesebb test bevezetése miatt a Berlingo M 3,3 köbméteres rakodóteret kínál, míg az XL hosszabb tengelytávval (2 785 mm-ről 2 975 mm-re) és hosszabb hátsó résszel (4 753 mm hosszú, szemben az M 4 403 mm-ével) rendelkezik, így 3,9 köbméteres térfogatot biztosít.