Hatalmas dráma Kálloy Molnár Péter betegsége miatt

Nagyon lefogyott, kopasz lett, és szinte rá sem lehetett ismerni Kálloy Molnár Péterre a halála előtti utolsó időszakban. A mindig mosolygós színész szervezete december 1-jén adta fel a harcot a r/kbet/gségével szemben, de amíg csak tudott, előadásokban játszott. Kiderült, a r/knak pontosan melyik típusával kellett súlyos harcot vívnia a kétgyermekes édesapának: sajtóértesülések szerint has/yálmirigyr/k győzte le a szervezetét, az állapota hirtelen fordulhatott rosszabbra az utolsó hónapokban. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Alacsony sebességnél a rugózási komfort nagyon jó. A futómű inkább a puhább hangolás felé hajlik, így a fekvőrendőrök, úthibák és kátyúk többsége jól elnyelődik, az utastérben pedig alig érződik. Ennek ellenére kicsit kár, hogy a nem hibrid modell túlságosan érzékeny gázreakciója rángatóssá teheti a finom manővereket. A plug-in hibrid elektromos fókuszú karaktere sokkal jobban illeszkedik a városi, meg-megálló forgalom ritmusához, és ilyen környezetben harmonikusabban viselkedik.

A Tiggo 7 természetesen nem a sportos dinamizmust helyezi előtérbe, és ezt azonnal felismeri az ember, amint lendületesebb vezetési stílust próbál meg. A kormányzás könnyű, és bár az első tengely reakciói nem rosszak, visszajelzésből nagyon kevés jut a vezetőnek. Az SUV jellegből adódóan — magas építés, nagy rugóút — a karosszéria dőlése kanyarodáskor feltűnő, ugyanakkor a tapadás összességében megfelelő, így stabilitási problémák nélkül lehet vele közlekedni. A fékek hatásos megállító erővel rendelkeznek, még ha a fékpedál érzete nem is a legfinomabb vagy leglineárisabb.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük