Huszárok dobszavára, Budapest és vidéki városok utcáin egyre többen csatlakoznak a menetelő tömeghez, miközben egy fehér huszárkabátba öltözött n/ fehér lován végigvágtat az országon.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A kényelmes és könnyen vezethető élmény a Bayon dinamikai prioritásainak középpontjában áll, és bizonyos mértékig sikerül is mindkettőt teljesíteni.
A Bayon futóműve keményebb, mint amire számítanál, és úgy tűnik, hogy a Hyundai megpróbálta egy kicsit izgalmasabbá tenni a kompakt crossoverét egy szórakoztatóbb vezetési élménnyel.
Kanyarokban biztos és következetes karosszéria-irányítást tart, megfelelő feszességgel a városi sebességeknél. Alacsony sebességnél egy kicsit megdobál, és a Bayon nem mindig képes teljes magabiztossággal kisimítani a nagyobb egyenetlenségeket.
A tapadás mértéke mérsékeltnek mondható, de biztos, stabil érzést ad, ahogy a Bayon végighalad a kanyarokon. Kár, hogy nem ad több visszajelzést a kormányzás: a kormány könnyű és nem túl informáló, és egy kicsit élesebb reagálás hiányzik, hogy teljesen elkötelezve érezd magad.
Mindezek mellett nem olyan könnyű és túlsegített, mint ahogyan sok gyártó azt gondolja, hogy egy ilyen autótípus kormányrendszerének kellene lennie.
A vissza az alapokhoz típusú Bayon frissítő ellenszere a modern autózással gyakran összekapcsolt technológiával és érintőképernyőkkel teli elektromos autóknak.
Akárcsak az eredeti Bayon, ez a enyhén frissített modell megőrzi a régi verzió számos előnyét, jól árazott és praktikus, miközben egy viszonylag kényelmes és könnyed vezetési élményt is nyújt.
Bár a kissé megemelt megjelenése az SUV-k kinézetét sugallhatja, a Bayon valójában sokkal inkább az i20-hoz, mint a Kona-hoz áll közelebb.