Hatalmas változás a Tények műsorban!

„A mostani nyaralásunk kellős közepén érkezett a felkérés, épp jöttem ki a tengerből, amikor hívott a főszerkesztő, hogy beszéljünk. Nagyon örültem az új feladatnak – két éve vagyok reggeles, így a stúdió nem ismeretlen, csak az idősáv egészül ki a hétvégékkel. Ez azért kicsit más lesz, mint a hajnali adások, nem reggel hatkor kell a maximumot nyújtani, hanem este. Rendkívüli módon várom ezt a kihívást, ami mellett megmaradok felelős szerkesztő is.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Mint a legtöbb haszongépjármű, a Musso esetében is fontos szerepet játszanak az aerodinamikai tényezők az üzemanyag-hatékonyság szempontjából. Az ilyen típusú autók formatervezése nem feltétlenül az áramvonalasságot helyezi előtérbe. A Musso nagy homlokfelülettel rendelkezik, ami azt jelenti, hogy nagy a széllel szembeni ellenállása. Emellett a karosszéria magas, ami szintén rontja a légellenállási tényezőt, és a gumik sem éppen a kis gördülési ellenállásra lettek optimalizálva – inkább a tapadást és a terepjáró képességet szolgálják. Mindezek együttesen azt eredményezik, hogy a jármű hatékonysága, vagyis az üzemanyag-felhasználása, nem tud versenyképes lenni azokkal a modellekkel, amelyek korszerűbb technológiával és jobb aerodinamikai megoldásokkal rendelkeznek.

A Musso csak egyféle karosszériaváltozatban, úgynevezett duplakabinos kialakításban érhető el, ami nem véletlenül számít az egyik legnépszerűbb választásnak a platós, azaz pick-up járművek vásárlói körében. Ez a megoldás ugyanis lehetővé teszi, hogy ne csak a vezető és az első utas, hanem hátul még további három ember is kényelmesen elférjen, vagyis összesen öt fő számára biztosít utazási lehetőséget. A hátsó ülés egy padként van kialakítva, amelyen négy teljes értékű ülés található, illetve középen egy valamivel keskenyebb ülőhely is helyet kapott, amely ugyan kevésbé kényelmes, de rövidebb utakra alkalmas lehet.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük