Akik már megfelelnek a nyugdíjba vonulás feltételeinek, de nem sürgeti őket semmi a kérelem benyújtásában, komoly döntés előtt állnak. Például, ha valaki 2025-ben igényli a nyugdíját, akkor a számítás a 2025-ös szabályok szerint történik, és már 2026 januárjában részesül a nyugdíjemelésben, valamint a tizenharmadik havi nyugdíjban. Ezzel szemben, ha csak 2026-ban kerül sor az igénylésre, az új szabályok lesznek irányadóak, és a következő évben, azaz 2027-ben történik az első emelés és pluszjuttatás kifizetése.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ez a modell nem a mennyiségre, hanem a minőségre és a használhatóságra épít. Az EV3 már a harmadik generációs elektromos KIA, amely az új irányvonalat követi. Az EV6 nem hozott lázba, az óriási EV9 viszont érdekes koncepciónak tűnt – bár méretéből adódóan kevesek számára releváns. Az EV3 viszont pont egy olyan kategóriába érkezik, ahol már valóban számít a dizájn, a praktikum és az ár-érték arány.
És akkor még nem is beszéltünk az EV4-ről, amely radikálisan eltérő formavilágot képvisel, vagy az éppen bejelentett EV2-ről, amely szintén egy merész lépés a KIA részéről. Ezek az autók nem olvadnak bele az utcaképbe – karakteresek, felismerhetőek, és ami még fontosabb, minőségi benyomást keltenek.
Az EV3 dizájnja igazi vizuális sokk. Míg más gyártók egy-egy merész vonallal próbálnak kitűnni, a KIA mintha az egész autót ezekből építette volna fel. A fronton pókszerű adaptív LED-lámpák találhatók, amelyek az EV9-en már bizonyítottak, és itt is működnek. A hátsó lámpák sem hétköznapiak, és a különböző felszereltségi szinteken eltérő megoldásokat kínálnak. Egy biztos: ezt az autót nem lehet figyelmen kívül hagyni.