Herceg Erika távozik!

Megasztár Nincs dráma nélkül! Legalábbis nagyon úgy tűnik, hogy az esti adás sem telik el botránymentesen. Ezúttal Herceg Erikát akasztja ki két versenyző produkciója. „Mind a kettőtöktől egy nagyon rossz éneklés volt, és párbajgyőztest kell választani. Én nem tudok ebből párbajgyőztest kihozni. Számotokra véget ért a Megasztár” – jelentette ki Herceg Erika a produkció után, mire döbbent csend telepedett a stúdióra. Egy ideig a többi zsűritag sem találta a szavakat. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Discovery Sport 2019-es platformváltását részben az indokolta, hogy a modell képes legyen befogadni az új, villamosított hajtásláncokat. Akárcsak a testvérmodell Evoque, a fiatalabb Discovery is megkapta a Jaguar Land Rover új Premium Transverse Architecture (PTA) nevű padlólemezét, amelyre már javarészt 2.0 literes, négyhengeres Ingenium benzines és dízelmotorok épültek.

A hajtásláncok túlnyomó többsége 48 voltos mild-hibrid rendszerrel rendelkezett, emellett egy ún. „driveline disconnect” technológia is segített az üzemanyag-hatékonyság növelésében – ez a rendszer szükség esetén leválasztja a hátsó hajtást, csökkentve az energiaveszteséget. A dízelek teljesítménye 148 és 237 lóerő között mozgott, míg a benzines motorok 197-től 246 lóerőig terjedtek. Egyetlen modell volt kivétel: az alap, 148 lóerős dízel, amely nem kapott 48V-os hibridrendszert.

Ez a belépő szintű modell nemcsak a leghatékonyabb Discovery Sport lett a kínálatban, hanem az egyetlen, amely megfelelt az RDE2-szabványnak (ez a valós vezetési körülményeket figyelembe vevő, szigorúbb európai kibocsátási norma).

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük