<
Gyurcsány nem csak szóban búcsúzott: rekordidő alatt lemondott parlamenti mandátumáról, majd közösségi oldalait is archiválta. Bár ezek a lépések egyértelműek voltak, kérdések tömegét vetették fel: hová tűnt? Mivel foglalkozik? Miért pont most?
A válasz nem sokáig váratott magára – a DK képviselője elárulta, hogy a volt kormányfő otthon tölti idejét, és egy teljesen új szerepben próbál szerencsét:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A legújabb Renault Austral egy olyan családi SUV, amelyet elsősorban a modern technológiája határoz meg, különösen a naprakész infotainment rendszerével, ami nagyon jól működik, és önmagában is elegendő lehet a vásárlók megnyeréséhez. Az ár-érték arányban kínált felszereltség szintén versenyképes, különösen havi részletfizetéssel számolva.
Ugyanakkor a használhatósága inkább elfogadható, mint kiemelkedő, és a vezetési élmény – különösen az úttartás és rugózás szempontjából – elmarad a szegmens legjobbjaitól. Az Austral határozott előrelépés a korábbi Renault Kadjarhoz képest, de ez a piaci szegmens rendkívül versenyképes, és több rendkívül tehetséges vetélytárs is megtalálható benne.
A mi választásunk a Renault Austral E-Tech Hybrid Techno Esprit Alpine lenne.
Mivel a családi SUV-k egyre népszerűbbek, az Austral kulcsfontosságú modell a Renault számára a Kadjar utódjaként. A francia márka ezzel az autóval olyan kihívással néz szembe, mint amikor egy zenész a sikeres debütáló album után megpróbál hasonló színvonalat elérni a második lemezével. Az indulóár kicsivel 34 500 font felett van a belépőszintű Techno felszereltséggel, a középső szintű Techno Esprit Alpine ára 37 000 font alatt marad, míg a csúcsmodell, az Iconic Esprit Alpine, közel 39 000 fontba kerül.
Az Austral minden változatában alapfelszereltségként kapott hibrid hajtáslánc egy 1,2 literes, háromhengeres turbós benzinmotort és egy 1,7 kWh-s akkumulátort tartalmaz, amely egy villanymotort táplál. A rendszer összteljesítménye 197 lóerő, és a Renault szerint akár a városi közlekedés 80%-át is teljesen elektromos üzemmódban lehet vele megtenni. Ez hozzájárul a Renault által „osztályelső hatékonyságnak” nevezett eredményhez, amely akár 60,1 mérföld/gallon fogyasztást és 105g/km CO₂ kibocsátást jelent.