A változás azonban nem áll meg Tilla búcsújánál: a Megasztár vezetősége gyökeresen átalakítja a műsor struktúráját. A legutóbbi, 2024-ben sugárzott évad után nem tér vissza egyetlen zsűritag sem. Az eddigi szezonok során már megszokhattuk a néha meglepő, máskor jól bejáratott zsűricseréket, de az, hogy minden ismert arc távozik, valódi fordulópontot jelent. A készítők új energiákat, friss nézőpontokat és merőben más dinamikát szeretnének beemelni a képernyőre. ILYEN PÉLDÁUL TÓTH GABI!
ŐK LESZNEK AZ ÚJ TAGOK:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Mitsubishi Lancer először 1973-ban mutatkozott be, és mostanra már a kilencedik generációnál tart. Ez az első olyan Lancer, amely ferdehátú kivitelben is kapható az 1988-ban bemutatott ötödik generáció óta, és egyben az egyik legpraktikusabb modell a gyártó kínálatában. A Lancer formavilága a tüzes Evo X modellből merít inspirációt, ám versenytársai, mint például a Skoda Octavia vagy a Chevrolet Cruze, praktikusabbak és jobb ár-érték arányt kínálnak. Tágas utastere, bőséges alapfelszereltsége és kedvező szervizcsomagja azonban versenyképesebbé teszi, mint amilyennek első pillantásra tűnik.
Ha olyan Mitsubishi Lancer modellt keresünk, amely élvezetet nyújt a vezetés során, akkor az Evo X változatokat érdemes előnyben részesíteni. A hagyományos ferdehátú kivitel, akár a 2,0 literes dízel, akár az 1,8 literes benzinmotorral szerelve, túlságosan nagy oldaldőléssel küzd kanyarodáskor. Ennél is rosszabb, hogy a kemény futómű miatt az autó kellemetlenül ráz minden úthibán, kivéve ha teljesen sima az aszfalt. A dízelmotor ugyan takarékosabb, de zajos, míg a benzines változatból hiányzik az a húzóerő, amit a dízel biztosít. A rövid áttételezés valamelyest javítja a gyorsulást, ám a pontatlan váltó nem ösztönöz a sebességfokozatok gyakori váltogatására. A szervizelés fix áras csomag keretében történik, ami 400 és 500 font közötti költséget jelent három évre vagy 60 000 kilométerre, a választott modelltől függően. Az 1,8 literes benzinmotor kizárólag automata váltóval érhető el, és 191 g/km-es szén-dioxid-kibocsátást produkál, míg a hatfokozatú kézi váltós dízel 163 g/km-t. Ennek következtében az éves gépjárműadó magasabb a versenytársakhoz képest. A dízelmotor viszont kedvezőbb fogyasztást kínál, 100 kilométerenként átlagosan 5,2 litert, és minden modell jól felszereltnek számít a kategóriájában.