A radiátor a lakás része, ám senki nem tulajdonít neki nagy figyelmet egészen az ősz beköszöntéig, amikor főszereplővé válik. De attól, hogy általában nem figyelünk rá, ő még ott van és szorgosan begyűjt mindent a lakás levegőjéből: port, állatszőrt, cigifüstöt, ha valaki bent dohányzik. Ez pedig azzal a veszéllyel jár, hogy rendkívül koszos lesz, következésképp csak nehezen tudja a kívánt hőmérsékletet biztosítani, vagyis sokkal több energiát használ – és igen, az drága mulatság.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A kínálatban szerepel ugyan 1.6 HDi is, de az kisebb teljesítménye miatt jobban megdolgozik, így kevésbé harmonizál a C5 nyugodt, kényelmes jellegével. A kínálat csúcsán egy V6-os dízelmotor található, amely kimondottan gyors, de legtöbbek számára a 2.0 HDi jelenti az ideális választást.
A Tourer karosszériája egészen a hátsó ajtókig megegyezik a szedán változattal, onnantól azonban lényeges a különbség. Míg a négyajtós kivitel egyik jellegzetessége a homorú hátsó szélvédő, addig a kombi tetővonala egészen a csomagtartó végéig folytatódik, majd szinte függőlegesen esik le, így klasszikus kombi formát eredményez. A kombi verzió 50 mm-rel hosszabb, mint a szedán, és ez a plusz hossz teljes egészében a hátsó tengely mögé került, így a csomagtartó méretét növeli. A forma ennek ellenére megőrzi Citroën-jellegét, összetéveszthetetlenül francia dizájnt képvisel.
A belső tér kidolgozása különösen az Exclusive felszereltségnél említésre méltó: a felhasznált anyagok minősége magas, az ülések kényelmesek, és hosszú utakra is kiváló társ lehet az autó. Egyedül a műszerfal zsúfoltsága, és a sok apró, nehezen kezelhető gomb jelenthet némi bosszúságot a vezető számára.