Így jelentette be Várkonyi Andi hogy gyereket vár

A közönség valóban ledöbbent — hiszen a bejelentés egyszerre volt váratlan és megható. Egy ilyen pillanat nem csak hírműsorokban, hanem az emberi érzelmekben is mély nyomot hagy. A nézők egyszerre érezhettek boldogságot Andrea örömteli hírétől, és meglepetést attól, milyen személyes és közvetlen formában osztotta meg azt velük.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Természetesen sok más kis elektromos autó is rendelkezik úgynevezett „furcsa” vagy „menő” dizájnnal, de az Inster egyik legnagyobb előnye, amely kiemeli a többi közül, az a belső kialakítása, amely elsősorban a funkcionalitást, a helykihasználást és a sokoldalúságot helyezi előtérbe. Ez nem csak valami homályos marketingduma: a legszembetűnőbb jele ennek az, hogy a műszerfalat szinte ellepik a fizikai, tehát valóban megnyomható gombok, amelyek közül sok például a klímaberendezés kezelésére szolgál. További fizikai gombokat találunk a kormánykeréken is, és a sebességváltó vezérlője nem is a hagyományos helyén, hanem a kormányoszlop mögött kapott helyet, ahonnan kar segítségével működtethető.

Ami viszont már kevésbé pozitív, hogy az utastérben gyakorlatilag alig van puha tapintású anyag – ez pedig csalódást keltő, főleg annak fényében, hogy más, hasonló kategóriás autók, például a Renault 5, képesek arra, hogy legalább egy kis textilborítást vagy más igényesebb anyagokat beépítsenek bizonyos részeken, hogy ezzel is fokozzák a belső tér hangulatát. Ezzel szemben az Inster inkább a praktikusságra helyezi a hangsúlyt, és bár az anyaghasználat nem éppen prémium érzetet kelt, legalább az összeszerelési minőséget nem lehet kifogásolni: a teszt során semmiféle zörgést vagy nyikorgást nem tapasztaltunk a műanyag elemek felől, ami arra utal, hogy a gyártás során ügyeltek a stabilitásra és a tartósságra.

Ami a technikai felszereltséget illeti, az Inster nem a Hyundai legfrissebb, legmodernebb szoftverét használja, hanem egy olyan infotainment rendszert, amely valójában két generációval ezelőtti fejlesztés. Ez elsőre talán csalódást okozhat azoknak, akik a legújabb technológiát keresik, hiszen a képernyő megjelenése nem olyan elegáns vagy modern, mint amit a márka újabb modelljeiben megszokhattunk. Azonban ennek is megvan a maga előnye: mivel ez a szoftver már hosszú ideje piacon van, a Hyundai-nak volt ideje kijavítani benne minden hibát és működési zavart, így a rendszer mostanra megbízhatóan működik. Bár a felhasználói felület nem feltétlenül a leggyorsabb – egyes menük közötti navigáció érezhetően lassú lehet –, a grafikák jól olvashatók, és a rendszer alapvetően elvégzi, amit el kell.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük