Az egyik áruházban például 1000 forint értékű kupont kap, aki legalább 8000 forint értékben vásárol, és fizetéshez akár csak részben nyugdíjas élelmiszer-utalványt használ fel. Nem nehéz kiszámolni, hogy tudatosan fizetéssel, akár plusz 10 ezer forintnyi kupon is összegyűjthető.
TÖBB ÁRUHÁZ IS BESZÁLT A VERSENYBE! ITT MÉG TÖBBET TUD KAPNI! MUTATJUK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A magasabb felszereltségi szintek – Plus és Ultra – további kényelmi extrákat kínálnak, például hőszivattyút, fűtött hátsó üléseket, prémium Harman Kardon hangrendszert, Pilot Assist félautonóm vezetési rendszert, valamint panorámatetőt. Az EX40 belső tere minőségi anyagokkal van tele, a skandináv letisztult dizájn pedig kiváló ergonómiával és kényelmes ülésekkel párosul. A magas üléspozíció jó rálátást biztosít az útra, és a karosszéria formája megkönnyíti a manőverezést városi környezetben is. A felfüggesztés inkább a komfort irányába hangolt, így az autó kifejezetten kényelmes, bár a nagyobb, 20 colos kerekekkel szerelt változatokon érezhetőbbek az úthibák. Az EX40 nem sportos vezetési élményt nyújt, hiszen kanyarodáskor a karosszéria enyhén dől, és a kormányzás is inkább könnyű, mint precíz, de nem is ez a célja: az autó sokkal inkább a nyugodt, kényelmes közlekedést szolgálja.
Autópályán az elektromos hajtás csendes és erőteljes, de nagyobb sebességnél enyhe szélzaj és gumizaj már hallható. A hangszigetelés összességében jó, és a vezetési élmény kiegyensúlyozott, biztonságérzetet keltő. Ami a gazdaságosságot illeti, a modell versenyképes áron indul – körülbelül 46 ezer fonttól –, de érdemes legalább a Plus felszereltségi szintet választani, mivel ez tartalmazza a hőszivattyút, amely jelentősen javítja a hatótávot hideg időben. A fenntartási költségek kedvezőek, különösen céges autóként, mivel az alacsony károsanyag-kibocsátás miatt a cégautóadó-kulcs mindössze 2% 2024/25-ben.
Ugyanakkor van néhány gyenge pontja is az EX40-nek. Az egyik legjelentősebb hátrány a viszonylag alacsony maradványérték, vagyis az autó az értékéből nagyobb arányban veszít három év alatt, mint néhány konkurens modell, például a Tesla Model Y vagy a BMW iX1. Ez különösen fontos lehet azok számára, akik lízingelnék vagy később szeretnék eladni az autót. Emellett a belépő szintű Core kivitel nem rendelkezik hőszivattyúval, ami téli körülmények között jelentősen csökkentheti a hatótávot, és ez az opció nem is rendelhető hozzá külön, így a Plus modell felára gyakorlatilag elkerülhetetlen.