Édesanyja egy korábban elhunyt lányát gyászolta. Réka elmondta, hogy volt egy nővére, aki sajnos még gyermekkorában elhunyt. Rubint Réka élete nem csupán sikerekről szól; a ha/ál többször is rányomta bélyegét. Férjét háromszor is h/lál/os veszély fenyegette: egy szívműtét utáni komplikáció, valamint két sztrók.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ugyanakkor az alapvető rugózás kifejezetten puha. A kisebb ütéseket egy mért, kétlépcsős mozgással elnyeli, alig érezhető a túlzottan alulképezett lengés. Az ilyen puha felfüggesztés valóban problémát jelenthet egy igazán rossz minőségű B-úton, de a Seal rendelkezik elegendő felfüggesztési úttal ahhoz, hogy megbirkózzon a legnehezebb utakkal is.
Ez a rugalmasság nem megy a kontroll rovására, mert a kanyarokban a Seal kiegyensúlyozott és valóban szórakoztató. Természeténél fogva enyhe túlkormányzottságra hajlamos – mind a hajtás, mind pedig anélkül –, ami lehetővé teszi, hogy élesen beforduljon a kanyarokba és biztosan gyorsítson ki belőlük.
A vonó- és stabilitásvezérlés csak alacsony sebességnél kapcsolható ki, így a Seal nem fog driftelni, de a tesztpályán kívül erre nincs is szükség. Az irányító rendszerek általában nagyon figyelemre méltóak: rendkívül simák, és nem vonnak el több teljesítményt, mint amennyire szükség van a tökéletes tapadás fenntartásához.
A kormányzás nem különösebben figyelemre méltó. Átlagos áttétellel rendelkezik, 2,5 fordulat a teljes kormányzási tartományban, és a fordulókör viszonylag szoros. A kormánymű pedig elég pontos, és éppen annyi visszajelzést ad a tapadásról, hogy bizalmat adjon.
Az ember bizonyos mértékig hozzászokik a Seal néhány gyengeségéhez, és az autó érvet erősít a nagyon kényelmes ülésekkel. Az ülések nem végeznek semmi különöset, de alapfelszereltségként fűtöttek és szellőztetettek, széles tartományban állíthatók, puhaak, mégis támogatóak, és kellemes helyet biztosítanak a hosszú utak során.