Itt a 32 Ezres támogatás a nyugdíj mellé HAVONTA!

A támogatás az esélyegyenlőséget elősegítő, havi rendszerességgel járó pénzbeli juttatás. A támogatás jövedelemtől független, célja, hogy mérsékelje a súlyosan fogyatékos állapotból eredő hátrányokat. Ezt sokan nem tudják, pedig nyugdíjasok is igényelhetik! Mozgásszervi fogyatékosnak kell tekinteni azt a személyt, akinek a mozgásrendszer károsodása, vagy funkciózavara miatt a helyváltoztatása bizonyos segédeszközök állandó és szükségszerű használatát igényli.
Végtag protézisek, ortézisek, mankók és kerekesszékek. Ha a nyugdíjasnak tartósan szüksége van a mozgáshoz valamelyik eszközre, akkor jogosult lehet a támogatásra.
EKKORA ÖSSZEG JÁR HAVONTA ÉS ÍGY KELL IGÉNYELNI:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Volvo V70-esének menetkomfortja – ami biztosan prioritás egy családi kombi esetében – gyakran lenyűgözően hajlékony, és éppen hogy elérheti azt a laza, rugalmasságot, ami egykor a francia autók sajátja volt.
Bár nem teljesen rendelkezik ezzel a rugalmassággal, és időnként a karosszéria kontrollja szorosabb lehetne, összességében mégis pihentető hely a benne való tartózkodás. Egészen addig, amíg a kerekek nem haladnak át egy különösen rossz minőségű aszfaltdarabkán, ami egy durva dobverést eredményez, és szétrombolja a nyugalmat.
Az új függönylégzsákok jobb védelmet nyújtanak a gyermekek számára
Ezzel együtt gyakran némi könnyed rángatózás is jár. Ami kár, mert ennek a különös viselkedésnek a hiányában a V70 sokkal jobb, mint az átlagos autók, és a kezelhetősége is elég jó, ha nem is több annál.

Valójában a V70-es bátran kezelhető a tesztelő országutakon is, de nem neveznéd precíziós eszköznek. Az emelkedő és lejtő kanyarok néha arra kényszerítenek, hogy korrigálj a kormányzással. A kanyarokban a kormányzás is elveszíti a „harapást”.
Ami még hiányzik, az a Ford S-Max finomsága (ez a kocsi nagyjából ugyanazt a vázat használja). A Volvo egy kicsit bizonytalan érzést ad, amikor belépsz a kanyarba, és bár kevésbé dől meg, mint amit várnál ezen a rövid pillanaton túl, mégis úgy érzi, hogy nem túl kiegyensúlyozott.
Néhányik ilyen kompozíció javul az R-Design futóművel. Az új rugók és lengéscsillapítók, a módosított önszintező rendszer és az alacsonyabb hasmagasság (elöl 20 mm, hátul 15 mm) stabilabb futást és nagyobb kanyarvételi hajlamot biztosítanak. Véleményünk szerint minden V70-esnek alapfelszereltségként kellene megkapnia az R-Design változtatásokat.
Ez kétségtelenül javítja az új autót az előző V70-eshez képest, amely nem volt kényelmes a gyors vezetéshez, de ez az új V70-es még mindig messze van attól, hogy kihívást jelentsen a BMW 5-ös sorozatú Touring modelljének kiegyensúlyozott, sportos teljesítményével – és kényelmével.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük