Itt a lista a csapvízről!

Dr. Novák Hunor szerint Magyarországon nagyjából 0,5–1 millió ember élhet olyan környezetben, ahol számolni kell a csövekből oldódó ólom jelenlétével. Az országos felmérések alapján elérhető egy interaktív ólomtérkép is, amely megmutatja a lakóhelyek kockázati szintjét. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Range Rover Sport már alapfelszereltségként megkapja a Terrain Response rendszert, a felezőáttételes terepfokozatot és a magasságában állítható légrugós futóművet. Ezekkel olyan terepekre is magabiztosan bemerészkedik, ahová a legtöbb rivális csak óvatosan vagy egyáltalán nem merne. Szerencsére – mivel ez a modell elsősorban városi, illetve országúti használatra készült – a vezethetőség terén sem teljesít rosszul. A kormányzás nagyon könnyű, talán túlságosan is, emiatt a kanyarokba fordulva kissé bizonytalannak, „üresnek” érződik. Ám ha már terhelés alatt van, meglepően jól tapad, stabil marad és minimális dőléssel veszi a kanyarokat.

A Range Rover Sport a váltó- és fékpedál parancsaira is gyorsan, kiszámíthatóan reagál. Az automata sebességváltó kézi üzemmódja kimondottan jól használható, a fékrendszer pedig nagy terhelésnél sem gyengül el. Ennek ellenére nagy sebességnél, autópályán sem teljesen kisimult a rugózása – több rezgést és úthibát enged át, mint amit ettől a kategóriától elvárnánk. Kárpótol viszont a V8-as benzines motorok teljesítménye: a 4,2 literes kompresszoros változat különösen brutális gyorsulást produkál. A Jaguar-féle V8-as hangja gyönyörű, mély morgás, és az autó könnyedén megindul minden gázadásra. A 2,7 literes V6-os dízel – szintén Jaguartól – visszafogottabb tempót kínál, de hasonlóan kifinomult, csendes és kulturált.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük