Itt az újabb Krausz BOTRÁNY!

Krausz Gábor a napokban ismét tetoválószalonban járt, amit Instagram-sztorijában is megosztott követőivel. Nem ez az első alkalom, hogy új tetoválást készíttet, hiszen korábban már több alkalommal is felkereste a szalont, például amikor eltávolíttatta a volt feleségére, Tóth Gabira emlékeztető tetoválását. Gábor és Gabi válása nagy visszhangot keltett, hiszen sokan úgy gondolták, hogy örökre együtt maradnak. A pár nem sokkal a szakításuk előtt vásárolt vidéken egy családi házat, ahol kislányukat óvodába is beíratták.
Az internet népe szerint EZ BOTRÁNY! Most ezért ment tetováltatni:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A korábbi négyhengeres motort egy kis, szívó háromhengeres váltotta le a Swiftben, amely a Z12E kódnévre hallgat. Indítás után halkan jár alapjáraton, és bár a 81 lóerős teljesítmény, illetve a 113 Nm-es nyomaték (ez utóbbi 4 Nm-rel nőtt, míg az előbbi 1 lóerővel csökkent) papíron nem túl meggyőző, a 12 voltos indítómotor-generátor sokat hozzátesz ahhoz, hogy a motor kellően élénknek érződjön a mindennapi használathoz.

A gázreakció is segít ebben, mivel egyenletes, kiszámítható és határozott, miközben az autó gyorsításkor egy kellemes, visszafogott morajlással kíséri a mozdulatot. Soha nem érezzük úgy, hogy ki kellene pörgetnünk a motort egészen a 5700-as maximális fordulatszámig, hogy megfelelő teljesítményt kapjunk. A start-stop rendszer zökkenőmentesen és szinte észrevétlenül kapcsolja le a motort, amikor például egy piros lámpához gurulunk.

Gyorsforgalmi utakon és autópályán a motor szinte teljesen csendben teszi a dolgát, és épp elég teljesítményt kínál ahhoz, hogy magabiztosan tudjunk előzni. Ha azonban tényleg magas fordulatszámra húzzuk fel, akkor már elég durva hangon dolgozik ahhoz, hogy jelezze: ez nem az a fajta motor, amit ilyen jellegű használatra terveztek.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük