Jákob Zoli segítő kezet nyújt a Nyugdíjasoknak!

Az eset nem egyszeri alkalom: Zoli elmondása szerint havonta tervez hasonló támogatásokat, és már elindított egy alapítványt is, amely kifejezetten a magyar nyugdíjasok életkörülményeinek javítását tűzte ki célul. Az alapítvány keretében orvosi ellátáshoz, gyógyszerekhez és rezsitámogatáshoz is hozzájuthatnak a rászorulók. – Derült ki egy TTOK-os rajongói beszámolóból!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A modell egyik legnagyobb gyenge pontja az elérhető plug-in hibrid hajtáslánc, amely sajnos elmarad a mai csúcstechnológiás rendszerektől. Olyan vetélytársak mellett, mint a X5 xDrive50e, a Range Rover Sport P460e, a GLE400e vagy akár a jóval kedvezőbb árú Skoda Kodiaq, a Jeep technológiája kissé idejétmúltnak hat. A rendszer egy mindössze 15,0 kWh kapacitású akkumulátorra épül, amely 7,2 kW-os teljesítménnyel tölthető – ez már önmagában is visszafogott teljesítmény, de az elektromos hajtás hatékonysága sem emeli az élmezőnybe. Az elméleti, hivatalos elektromos hatótáv mindössze 30–31 mérföld, amit a valóságban nagy valószínűséggel ritkán fogunk elérni. Ez nemcsak gyakorlati használhatóság szempontjából probléma, de adózási vonatkozásai is kedvezőtlenek.

A Grand Cherokee nem tudja teljesíteni a plug-in hibridek számára kedvező adózási kategóriák egyik alapfeltételét sem: a WLTP szabvány szerinti CO₂-kibocsátása nem marad 50 g/km alatt, sőt, a 60 g/km-es értéke miatt elesik mindenféle adókedvezménytől, amely a céges autóként történő használatnál komoly többletköltségeket eredményez. Ez főként a magas vételárakkal együtt jelent igazi hátrányt.

A felszereltségi szinteket tekintve négy változat közül választhatunk: Limited, Trailhawk, Overland és a csúcsfelszereltségű Summit Reserve. Bár mindegyik változat viszonylag jól felszerelt, az alsóbb szintek kompromisszumokat kívánnak. A Limited például hagyományos tekercsrugós futóművet és műbőr kárpitozást kínál, míg a Trailhawk elsősorban a terepezést helyezi előtérbe, ezért kisebb, 18 colos kerekekkel érkezik, és olyan extrákat kapott, mint az elektronikus zárású hátsó differenciálmű. Bár ezek terepen jól jönnek, egy luxus SUV esetében kérdéses, hogy valójában mennyi gyakorlati hasznuk van – különösen úgy, hogy a csúcsmodell, a Summit Reserve is meglepően jól boldogul terepen.

Az Overland változat már komolyabb komfortot kínál: napfénytető, head-up display, prémium hangrendszer és stílusosabb külső-belső megoldások emelik a színvonalat. A Summit Reserve pedig valódi luxusélményt nyújt: kéttónusú fényezés, 21 colos könnyűfém keréktárcsák, teljes bőrkárpit ülésfűtéssel és -szellőztetéssel elöl-hátul, éjjellátó kamera, külön kijelző az utasülés előtt és diófa dekorbetétek gondoskodnak a klasszikus amerikai hangulatról.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük