Jön a 14. havi nyugdíj! Itt vannak a részletek!Jön a 14. havi nyugdíj! Itt vannak a részletek!

A választások előtti időszakban tapasztalható állami költekezés tendenciája alapján nem kizárt, hogy a kormány újabb populista intézkedéseket hoz. Ha a gazdaság nem mutat érdemi fellendülést, és a támogatottság csökken, a következő lépés akár a 14. havi nyugdíj bevezetése is lehet.
Ez azonban hatalmas költségvetési terhet jelentene, különösen egy olyan időszakban, amikor a gazdasági növekedés lassul, és a bevételek csökkennek. Politikai szempontból viszont jelentős hatása lehet, hiszen az idősek alkotják az egyik legnagyobb és legmegbízhatóbb választói réteget.
EKKORA ÖSSZEGRE LEHET SZÁMÍTANI:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az 508 PSE hajtáslánca egy 1,6 literes, 200 lóerős turbós benzinmotorból és két elektromotorból áll. Az első tengelyen egy 110 lóerős, míg a hátsó tengelyen egy 112 lóerős egység kapott helyet, összesen 360 lóerős rendszerteljesítményt biztosítva. Az autó 520 Nm nyomatékkal rendelkezik, és intelligens összkerékhajtása révén minden körülmény között biztos tapadást nyújt. Azonban a közel két tonnás tömeg miatt a dinamikája nem éppen sportautós, inkább egy erős, lendületes utazóautóként definiálható.
A Peugeot dizájnfilozófiájában a külső és a belső összhangban van, így az 508 PSE utastere is különleges és részletgazdag. Az i-Cockpit elrendezés megosztó lehet, de az aprólékosan kidolgozott műszerfal, a versenyautókat idéző kis kormánykerék, a matt fabetétek és a minőségi anyaghasználat mind egy prémium hatású belsőt eredményeznek. A keret nélküli ablakok és az ötajtós kialakítás eleganciát és praktikusságot ötvöz, bár a hátsó üléssor nem túl tágas, és az ergonómia sem minden ponton tökéletes.
Az autóiparban a formatervezés szubjektív kérdés, de az 508 PSE egyértelműen az egyik legfeltűnőbb és legkarakteresebb klasszikus sziluettel rendelkező modell a piacon. Már az alapváltozatok is látványosak, de a sportos csúcsváltozat különleges részletekkel emelkedik ki. Egyedi hűtőrács, átdolgozott lökhárítók, sportos légterelők, egyedi 20 colos felnik és speciális emblémák teszik összetéveszthetetlenné. A különleges színválaszték pedig még inkább kiemeli a sportos karaktert, a bemutatómodell például azt a Selenium szürke árnyalatot viseli, amelyet a Peugeot 9X8 Le Mans-i versenyautója is magán hordott.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük