Nagy bejelentést tettek: „Be is szeretnénk jelenteni valamit, hogy mától abban a megtiszteltetésben lett részem, hogy én lettem a menedzsere” – közölte Szolnoki Szabolcs az interjú elején.
A rajongók már azt is feltételezik hogy Barbi vár/ndós! azonban Szabolcs és Barbi ezt még nem erősítette meg!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Persze, lehet, hogy ez nem az az autó, amire a vérbeli Alfa-rajongók vártak, de a torinói számvitel szakemberei számára ez lehet az a modell, amely visszahozza a márkát a nyereséghez. A Tonale, Giulia és Stelvio modellekkel a cég nagyjából az új autóvásárlók 30%-át lefedi, de mivel a kompakt crossoverek népszerűsége ennyire megnövekedett, az Alfa vezetősége úgy véli, hogy a Junior mostantól kétszer akkora piaci lefedettséget ad a cégnek.
Mindenesetre az Alfa azt reméli, hogy új vásárlókat vonzhat és visszacsábíthatja a régi vásárlókat, akik elhagyták a céget, miután megszűntek a korábbi kompakt modellek, a Mito és a Giulietta. Valójában az Alfa brit divíziója annyira biztos a forgalom növekedésében, hogy éppen most van folyamatban hat új kereskedő kinevezése 2025-re, így összesen már majdnem 30 üzletük lesz. Azonban vajon a Junior tényleg annyi új értékesítési asszisztenst fog rohanásra bírni?
Nos, hamarosan megtudjuk. Az Alfa márkájának Balocco tesztpályáján Olaszországban tett rövid próbakör és később egy rövid kört egy lincolnshire-i gokartpályán az Elettrica Veloce csúcsmodell 278 lóerős változatával csendesen lenyűgözött minket, de valószínű, hogy ez az autó inkább egy kisebb szereplő lesz a bemutatótermekben. Ezzel szemben a sokkal hétköznapibb, középső kategóriájú Elettrica Speciale várhatóan háromszor népszerűbb lesz – és épp ezt a változatot tudtuk végre kipróbálni az Egyesült Királyságban.