Bama szerint a szóba kerülő nevek között szerepel Rétegi Tícia, Nagy Réka, Gregor Bernadett, Zsidró Tamás, valamint Péter-Szabó Szilvia és Vincze Ottó is. A két csapat – a sárga és a piros – még formálódik, de már most sokak érdeklődését felkeltette az esetleges összetétel. Oszvald Marika esetleges részvételét sokan izgalmasnak tartják, friss színt vihet a mezőnybe, írják egyesek, míg mások szerint a korkülönbség nehezítő tényező lehet.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A single-motor Comfort modell 0-100 km/h-ig 6,7 másodperc alatt gyorsul. A Sealion 7 összes változata 216 km/h (134 mph) végsebességgel rendelkezik, ami meglepően gyors egy elektromos SUV-tól, mivel a legtöbb rivális végsebességét alacsonyabbra korlátozzák, hogy maximalizálják a hatótávolságot.
A nagyobb teljesítményű Design AWD változat a 0-100 km/h időt 4,5 másodpercre csökkenti, ami már nagyon erős teljesítmény. Ez nem olyan gyors, mint a Tesla Model Y Performance vagy a Hyundai Ioniq 5 N, de még így is nagyon dinamikus egy családi SUV-hoz képest. Bár a nagyobb akkumulátorcsomag 95 kg-mal növeli az Excellence modell súlyát, a BYD azt állítja, hogy az ugyanazokat a teljesítménymutatókat nyújtja, mint a Design változat.
A BYD Seal szedánhoz hasonlóan úgy találtuk, hogy a Sealion teljesítménye nem tűnt elképesztően gyorsnak a való világban – nem mondhatjuk, hogy kevés lenne a teljesítmény, de nem olyan megdöbbentő, amikor rálépünk a gázra. Ennek részben a késlekedő gázpedál-reakció és a hosszú pedálút a hibás, mivel a beavatkozásokat egy kis késlekedés követi, mielőtt bármi történne. A hosszú pedálút segít abban, hogy a kocsi simán hajtódjon alacsony sebességnél, de az élményt a lassú reakció rontja.
A Sealion hátsó látótere tovább hangsúlyozza az autó már amúgy is nagy méretét, és bár a rendkívül éles körpanoráma kamerák segítenek, nem tudják teljesen kompenzálni azt a tényt, hogy alacsony sebességnél a manőverezhetősége elmarad a kategória legjobb alternatíváitól. Városban vannak könnyebben vezethető autók hasonló méretben.
Kétféle fékregenerációs szint közül lehet választani. A középkonzolon található kapcsoló nem olyan intuitív, mint a kormánykerékre szerelt váltópálcák, amelyeket néhány rivális kínál, de még így is jobb, mint ha egy képernyős menüben kellene módosítani a fékerőt. Ez mindenképp előnyösebb a Tesla Model Y-hoz képest, ahol a fékregenerációs rendszer egyáltalán nem állítható.