Egy hazai ínnovator azt akarja elérni hogy nyár közepére, fizetni kelljen a postába való belépésért! Hogy miért van erre szükség? A fenntartási árak a magasban vannak! Így nagyon nehéz fenntartani a posta helységeket. A belépődíj igen sokat jelentene a helyi falú vagy község posta fenntartásban! MUTATJUK HOGY MENNYIBE FOG KERÜLNI!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Revuelto újra felhasználja elődje, az Aventador indítógombját, de most már nem ugyanúgy működik. Az autó a Citta (EV) módban indul, és szinte teljes csendben mozog el a rajtnál.
Ha nem csinálsz semmit, az autó 5-6 mérföld után lemeríti az akkumulátort, ekkor egy figyelmeztetés jelenik meg a kijelzőn: „V12 indulni fog hamarosan”.
Természetesen bármikor életre keltheted a belső égésű motort a kormánykeréken lévő bal oldali módszertárcsa (a piros) Strada, Sport vagy Corsa módba történő elforgatásával, és a V12-es üvöltése sosem kevésbé lesz eseményszámba menő. Ha ezt például akkor csinálod, amikor elhagyod a falut, a Revuelto olyan érzést kelt, mintha egy csúcsminőségű hibrid sportautó prototípus hagyná el a boxutcát: whirr-whirr-whirr-boom!
Míg a bal oldali tárcsa az általános vezetési módokat kezeli, a kormánykerék jobb oldalán lévő testvértárcsa közvetlen irányítást biztosít a hibrid viselkedés felett. Az autót hagyhatod, hogy a saját eszközeivel működjön Hybrid módban, vagy erőltetheted az akkumulátor töltését a motor segítségével, vagy választhatsz Performance módot.
A Revuelto legjobb kihasználása induláskor azt jelenti, hogy a Corsa és Performance módok keverékét választod, és biztosítod, hogy az akkumulátor legalább 90%-os töltöttségen legyen. Ekkor meg kell nyomnod a kockás zászló ikont a módválasztó tárcsán, és innentől kezdve minden a szokásos: láb a féken, pörögtesd a fordulatszámot, tartás, fék kiengedése.
A Revuelto kezdeti gyorsulása hihetetlenül tiszta. A második fokozatba való belépéskor egy kis gumicsikorgás talán elvárható, még akkor is, ha teherautó stílusú, 355-ös hátsó gumik vannak, de utána? Egy folyamatos, pusztító gyorsulási erő, amely felülmúlja minden más szupersportautót, amelyet eddig teszteltünk. Külön kalap a Lamborghininak.
A 60 mph eléréséhez a Revuelto-nak mindössze 2,48 másodpercre van szüksége, a 100 mph-t 4,8 másodperc alatt, míg a 150 mph-t 10 másodperc alatt éri el. 100 mph-ig a Ferrari SF90 Stradale pontosan ugyanazt az időt hozza, mint a Lamborghini (mindkét autó gyorsabban gyorsul, mint a Bugatti Veyron Super Sport). Azonban 100 mph felett a Revuelto igazán megmutatja erejét, mindössze egy másodperc alatt eltüntetve 10 mph-t, egészen 160 mph-ig. Egy álló kilométeren a Revuelto verhetetlen a tesztjeink alapján.