Az alapszámla lényege az, hogy csak alapszolgáltatásokat nyújt, és cserébe olcsónak kell lennie, hogy azok is igénybe vegyék a banki szolgáltatások, akik eddig ódzkodtak tőle. Ilyen célcsoportnak számítanak azok a nyugdíjasok, akiknek a postás viszi a nyugdíjat, és a pénzük kezelésére vesznek igénybe bankot, megspórolva az ezzel járó költségeket.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ha az autót a normál vezetési üzemmódban használjuk, akkor azt tapasztalhatjuk, hogy jól reagál a vezető parancsaira, élénk és kiszámítható – ez jó hír, mivel a sport üzemmód túlzottan ingerlékeny és ideges lehet a mindennapi vezetés során. Figyelembe véve, hogy a kétmotoros változat akár 2165 kilogrammot is nyom (míg az egymotoros változat is eléri a 2090 kilogrammot – ez mintegy 120 kilóval több, mint a frissítés előtti verzió), a sportmód éles gázreakciói és határozottabb kormányzása kissé túl soknak tűnhetnek ebben a nehéz autóban. Különösen igaz ez, ha kisebb, kanyargós vidéki utakon haladunk, ahol ez az érzékeny beállítás könnyen oda vezethet, hogy az autó kissé kiegyensúlyozatlanná és túlságosan ingerlékennyé válik. Ezzel szemben az Eco, azaz gazdaságos üzemmód éppen az ellenkezőjét nyújtja: ilyenkor az EV6 kifejezetten komótosan indul el újra egy-egy megállás után, ami néha túl lassúnak tűnhet, különösen, ha gyorsabb reagálásra lenne szükség a forgalomban.
A belépő szintű EV6 Air „Standard Range” modell egy 63 kilowattórás akkumulátorral van felszerelve, amelyet kifejezetten azért terveztek, hogy csökkenteni tudják az EV6 modellcsalád alapárát. Ez az egyetlen változat az összes közül, amelynek ára kevesebb, mint 40 000 angol font, tehát ebből is látszik, hogy ez a modell elsősorban azok számára készült, akik szeretnének elektromos autóra váltani, de nem akarnak, vagy nem tudnak túl sokat költeni rá. Az autó hivatalosan megadott hatótávolsága 265 mérföld, vagyis egyetlen teljes feltöltéssel ennyit lehet vele megtenni optimális körülmények között.