A koncepció hasonló a betétdíjas üveges italokéhoz: a tusfürdő (vagy más folyékony kozmetikum) újratölthető flakonban kerül forgalomba, amelyet a vásárló használat után visszavihet a boltba. A visszaváltásért cserébe betétdíjat kap, vagy újratöltheti a flakont új termékkel – környezetbarát módon, kevesebb műanyaghulladékkal.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Kia azt nyilatkozta, hogy ebben a járműkategóriában a vásárlók mindössze tíz százaléka választ háromajtós modellt, ezért a vállalat teljesen logikusan és ésszerűen úgy döntött, hogy leállítja a kevésbé praktikus, háromajtós kivitel gyártását a belépőszintű autója esetében. A Picanto elsősorban a kifinomultságra és az érettebb karakterre fókuszál, így a gyakorlatiasabb, ötajtós karosszériaváltozat teljesen indokolt és jobban illeszkedik az autó által képviselt célokhoz.
A karosszéria alatt a Kia Picanto elöl MacPherson rugóstagos felfüggesztést használ, hátul pedig torziós gerendás hátsó felfüggesztést alkalmaznak. Emellett maga az autó platformja is megnövekedett: a tengelytávja 15 milliméterrel hosszabb lett, ami azt jelenti, hogy az utastérben több hely áll rendelkezésre, így az autó belső kényelme is javult.
A belső tér anyaghasználata is jelentősen jobb minőséget képvisel, mint az előző generációs modell esetében. Habár a műszerfalon továbbra sincsenek puha tapintású, prémium érzetet keltő felületek – mint amilyeneket például egyes Dacia Sandero változatokban már megtalálhatunk –, mégis egyértelmű előrelépést jelent az előző modellhez képest. Az emberek többsége ugyan nem elsősorban a praktikum miatt vásárol városi kisautót, viszont azok számára, akik egy kicsi, de meglepően tágas belső térrel rendelkező járművet keresnek, a Kia Picanto határozottan kellemes meglepetést tud okozni.