A program részletei: A 10 milliárd forintos keretösszegű program célja, hogy biztosítsa a támogatást, amelynek keretében a rászorulók mintegy 10 kilogrammos, alapvető élelmiszereket tartalmazó csomagokat vehetnek át. Ezekben többek között rizs, liszt, cukor, lekvár, étolaj, száraztészta és konzervek találhatók. A program az európai uniós társfinanszírozású, 34,5 milliárd forint keretösszegű szociális támogatási projekt része.
ÍGY LEHET IGÉNYELNI:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ez jó dolog, mert ennek a 63 kWh-s Ariya-nak a hatótávolsága nem valami fényes. A közelmúltban mért legalacsonyabb hőmérsékletek miatt a valós utazási képessége 200 mérföld alá csökkent.
Az autó fűtésrendszerének kikapcsolása nem okoz túl nagy változást a hatótávolságban – ami előny, mert egyes elektromos járművek hatótávolsága csökken, ha csak a légkondicionáló rendszerre nézünk, például a Toyota bZAX esetében.
Mindenesetre azt tapasztalom, hogy az ülésfűtés annyira jól bemelegít, hogy egyáltalán nem is foglalkozom a levegő hőmérsékletének beállításával.
Kísérletezgetek a Nissan e-Pedal funkciójával, hogy lássam, tudok-e így visszanyerni egy kis energiát. Azonban nem hiszem, hogy ez nagy különbséget jelentene az mpkWh értékben, főleg azért, mert kikapcsolt állapotban a gördülési ellenállás hiánya miatt olyan érzés, mintha egy erős szélben is lenne elég teljesítmény ahhoz, hogy elvigyen a boltba vagy a munkahelyre, így időnként szinte ellentmondásosnak tűnik megpróbálni lassítani az autót.
Maga az e-Pedal rendszer is kissé idegesítő. Gyakran nehéz megítélni, hogy mennyi erőfeszítést igényel az autó megállítása.
Időnként kissé amatőrnek tűnhettem emiatt, ami rendkívül kínos, amikor a barátaim ülnek az autóban, és azon tűnődnek, hogy miért áll meg az „autószakértő” haverjuk a piros lámpánál egy taxisofőr udvariasságával, akinek több ablakra szerelt okostelefonján egymással versengő fuvarmegosztó térképek versengenek a figyelméért.
Most, hogy már jó pár kilométert megtettem az Ariyával, végre nyilatkozhatok a Nissan félautonóm vezetési rendszeréről, a ProPilotról. Egyszerűen az egyik legjobb a piacon. Néhány hét múlva két ujjmozdulattal beállítható anélkül, hogy levennénk a tekintetünket az útról.
