Karácsonyi támogatás!

Az ünnepi akciók már-már követhetetlenné váltak, de ez most kiemelkedik mind közül: nem egy, hanem két külön kedvezményt hirdetett meg a Tesco üzletlánc!
Az első támogatás 1500 forintot ér – ezt kuponnal lehet beváltani 15 000 forintos vásárlás felett, akár személyesen, akár az alkalmazáson keresztül. A lehetőség csak december 11–17. között él, így a nyugdíjasoknak sincs sok idejük dönteni.
Ám itt még nincs vége!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az igazat megvallva, a Sport mód nem tűnik túl nagy különbségnek a plug-in hibrid hajtásláncnál, valószínűleg elsősorban a plusz súly felelős azért, hogy az autó visszafogja az autót. A hivatalos 7,7 másodperces 0-ról 100 km/órára gyorsulás nem rossz, de gyakran érzem úgy, hogy a benzinmotorból kibocsátott zaj miatt kicsit több hangot kellene hallani.
A mindennapi élmény legfrusztrálóbb része azonban a nyolcfokozatú automata sebességváltó. A felváltás általában elég sima, a visszaváltás viszont lassú.
Ez leginkább a nyolcadikról hetedikre való váltásnál észrevehető, amit manuálisan, a váltófülekkel kell csinálnom, hogy elkerüljem a dübörgő motor kellemetlen morgását.

Alacsonyabb sebességnél kicsit lassan is lehet váltani, amit leginkább akkor vettem észre, amikor munkába menet Twickenham forgalmas belvárosában vezetek át. A motor nagyon hangos, amikor forgalomban állsz, és nincs hátralévő elektromos hatótávolságod. Talán a regeneratív fékezés gyakoribb használatával egy teljes töltéssel átléphetem a 110 kilométeres ingázásom felét.

Ezek a panaszok azonban nem elégségesek ahhoz, hogy teljesen lecsillapítsák a 308 iránti lelkesedésemet, mivel továbbra is teljesen meggyőzött a dizájnja – különösen a kardfogú fényszórók és a stílusos fekete hűtőrács.
Autónk számos tulajdonságában osztozik a Peugeot többi modelljével, de ettől függetlenül továbbra is érdekes marad. Mindig magára vonzza a tekinteteket, annak ellenére, hogy egyre több Peugeot van az utakon.

Kombi változatunk egyedi hátsó kialakításával 11-esre növeli a stílust, a Halong gyémántcsiszolt könnyűfém keréktárcsák pedig drámaiak, de nem túl feltűnőek.

Persze az évnek ebben a szakaszában alattuk lévő só, sár és kosz miatt nem sok lehetőségem van rendesen megmutatni az Elixir Red fényezést, de valahányszor megtisztítom, mindig eszembe jut, milyen jól néz ki.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük