Kármen tette ezzel végződik!

A fel/étel rövid idő alatt ví/usk/nt terjedt, a kár már megtörtént. Dani akár fel/elen/ést is tehet becs/letsé/tés és za/latás miatt, az ügyet pedig azonnal komolyan vette a rendőrség. Míg sokan Kármen mellett állnak, mondván, hogy „csak elragadták az érzelmei”, mások szerint eljött az idő, hogy a ve/bális és ér/elmi bántalmazásnak is következménye legyen.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A fékrásegítés regeneratív funkciója sem annyira kifinomult, mint más elektromos autóknál. Hosszabb, lejtős útszakaszokon például nehéz egyenletes sebességet tartani, mert a rendszer hirtelen „megfogja” az autót, majd elenged, ami az utasok számára „bólogató kutya”-szerű mozgást eredményez.

A kormányzás középen kissé „ragadós”, vagyis nem teljesen természetes az érzet, de nagyon könnyű, ami városi forgalomban kifejezetten kellemes. A 9,63 méteres fordulókör szinte hihetetlenül kicsi, így a Spring remekül manőverezhető szűk utcákban vagy parkolókban. A rugózás meglepően puha, és bár a rövid tengelytáv miatt számítani lehetne pattogós viselkedésre, a Dacia ebben a tekintetben meglepően kiegyensúlyozott.

Azonban ha a Spring még a gyengébb, olcsóbb gumikkal van felszerelve, és a vezető kissé hirtelen nyomja le a gázpedált, könnyen kipöröghetnek az első kerekek – még száraz aszfalton is. Ezek a gumik tovább rontanak a kormányzás amúgy is szerény visszajelzésein, így a vezetési élmény kissé távolságtartó, tompa marad.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük