Kedves mindenki! Mély fájdalommal tudatom veletek…

Amikor a kisbaba nem akart enni, nyugtalan és nyűgös lett, a szülei érezték, hogy valami nincs rendben. Mindössze 19 napos volt, amikor sírni kezdett és belázasodott. Szeptember elején született meg a kisfiú, akire hosszú várakozás után végre megérkezett az áldás. Az egész család izgatottan várta az érkezését.
Néhány nappal a születése után azonban megváltozott a viselkedése, nem akart enni többé. A láz miatt a szülők, Pollák Gergő (37) és Dulin Zsófia (34) aggódva hívták a mentőket, akik azt ígérték, hogy hamarosan érkeznek. Több mint egyórás várakozás után azonban úgy döntöttek, maguk viszik be kisfiukat a kórházba. Mire beértek a veszprémi kórházba, a kisfiú arca falfehérré vált, és elszíneződött foltok jelentek meg a testén. „Azt mondták, ha még fél órát várunk, otthon halt volna meg” – emlékeztek vissza a szülők.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A villanyautók egyik korlátja a végsebességükben mutatkozik meg – bár a csúcsteljesítményű EV-k akár 320 km/h feletti tempóra is képesek, a Renault Megane E-Tech maximális sebessége elektronikusan 159 km/h-ra van korlátozva, hogy ezzel is kíméljék az akkumulátort. Ez persze bőven elegendő az Egyesült Királyság útjaira, de egyértelműen jelzi, hogy ez az autó nem a nagy sebességről szól.

Városi közlekedés során az autó nagyon könnyen kezelhető. A kormányzás kifejezetten könnyű és pontos, így a Megane E-Tech kiváló választás szűk utcákba vagy szoros parkolóhelyekre. Azok, akik szeretik kiaknázni a regeneratív fékezés lehetőségeit, különösen értékelni fogják, hogy az autóban többféle lassítási szint közül lehet választani. Ráadásul most már az egy pedálos vezetés is elérhető, ellentétben a korábbi modellekkel, amelyek csak lelassították az autót, de nem állították meg teljesen. A gyalogosokat figyelmeztető mesterséges hangokat szintén testre lehet szabni – köztük található egy különös, szintetizátoros tónus is, amelyet Jean-Michel Jarre, a francia elektronikus zene ikonja komponált. Az élményt azonban rontja a túl kemény futómű, amely a 20 colos kerekekkel együtt túlzottan feszessé teszi az utazást egy családi autóhoz képest.

Országúton, kanyargós szakaszokon a kemény felfüggesztés hatására a Megane E-Tech élénken viselkedik, de két tényező is visszatartja attól, hogy valóban élvezetes vezetési élményt nyújtson. Az egyik a kormányzás, amely ugyan könnyű, de szinte teljesen mentes a visszajelzéstől, így az autó pontos helyzetét inkább megszokásból, mint érzésből lehet megítélni. A másik a túlságosan korlátozó menetstabilizáló rendszer, amely csak akkor enged teljesítményt a kerekekhez, ha a kormány szinte teljesen egyenes állásban van – ez meggátolja a gördülékeny, sportos haladást a kanyarokban. Kár érte, mert az autó futóműve és felépítése többet ígérne.

Autópályán viszont magabiztosan mozog, köszönhetően az alacsony súlypontnak, amely stabilan tartja nagy sebességnél is. Ugyanakkor a merev futómű itt is jelen van, és hosszabb távon kissé kényelmetlenné teheti az utazást. Ha valamivel lágyabb lenne az autó hangolása, sokkal inkább alkalmas lenne a nyugodt, kényelmes utazásra – a motor teljesítménye ugyanis elegendő, és a szélzaj is jól kontrollált.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük