Az este során olyan sztárok léptek színpadra, mint Freddie, Szandi, Dér Heni, Horváth Tamás, Nótár Mary, Péterffy Lili Lelle, Vastag Csaba, Vavra Bence, Veréb Tamás, Vásáry André és Mészáros Árpád Zsolt. Mindannyian elképesztő átalakulásokkal és energiával varázsolták el a közönséget. Bár Janicsák Veca kiesése nagy veszteség a műsor számára, a verseny tovább folytatódik – DE MÁR A SZŐKESÉG NÉLKÜL! MUTATJUK KIRŐLM VAN SZÓ!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az olyan autómárkák, mint a Lexus, jellemzően nem léteznek elég régóta ahhoz, hogy részt vegyenek számos jelenlegi járműtípus megalkotásában – de a Lexus RX luxus SUV- val a Toyota prémium márkája valóban úttörőnek vallja magát.
Amikor az első generációs Lexus RX 1998-ban megjelent, a később luxus SUV-ként ismert piac valójában csak létravázas autókat tartalmazott: a P38A Range Rovert, a Mercedes M-osztályt és Észak-Amerikában a Lincoln Navigatort. Önhordó karosszériájával és az első- vagy összkerékhajtás választhatóságával azonban az RX megmutatta, mennyi helyet lehet megtakarítani egy személyautószerűbb konstrukció alkalmazásával. Később, 2005-ben az RX hibrid hajtást is hozott a kategóriába. Mindkét értelemben a luxus SUV egyik legnagyobb modernizációs hatása volt.
Az ötödik modellgenerációjába lépő RX most terjeszkedik. A korábban az autót hajtó V6-os benzinmotorokat elhagyták, és helyükre új, hatékonyabb négyhengeres egységeket szereztek. Még érdekesebb azonban két vadonatúj RX-változat érkezése, amelyek a jól ismert „öntöltő” benzinhibrid mellé kerülnek. Az RX 450h+ plug-in hibrid az, amelyet a legtöbben látni fognak, a Lexus ugyanis a Toyota RAV4 PHEV-hez hasonló modellek hajtáslánc-technológiáját vette át és finomította.
De az RX 500h egy olyan Lexus, amilyet még soha nem láttunk. Egy turbófeltöltős benzinmotorhoz egy hatfokozatú automata sebességváltót párosít, elhagyva a CVT-stílusú teljesítményelosztót, amelyet mind a Toyota, mind a Lexus hibridek mindig is használtak, és egy új nyomatékvektor-szabályozású elektromos hátsó tengellyel is rendelkezik. Az RX 500h az első alkalom, hogy bármely Toyota vagy Lexus hibrid a teljesítményt vagy a vezető elköteleződését helyezte előtérbe a puszta hatékonysággal szemben, vagy a vezető és az autó közötti mélyebb kapcsolat elősegítésére törekedett.