Kiderült, mit akart eltitkolni Lázár János

Ez a fejlemény különösen kellemetlen lehet Lázár János minisztériuma számára, amely a napokban „beszántotta” a Vonatinfót, miután a rengeteg késés nyilvánossá tétele már nem volt kívánatos. Most azonban új oldal jelent meg: a Vonatterkep újra elhozza a kö/etést, nagyon hasonló formában, mint az egykor népszerű Vonatinfó.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A D300 R-Dynamic HSE modell szinte észrevétlenül illeszkedett bele a családunk életébe – éppen úgy, ahogy az öt generáción átívelő Discovery-k mindig is tették 1989 óta. Bár az új változat kissé lassan indult be az értékesítés első hónapjaiban, mostanra ugyanazokkal a hosszú várakozási idők jellemzik, mint a Land Rover teljes kínálatát. A tesztelt D300-as egy körülbelül 7200 kilométert futott példány volt a Land Rover hivatalos sajtóflottájából, és egyben azt is jelezte, hogy a gyártó szakemberei szerint mely extrák számítanak igazán fontosnak.

A Discovery extralistája hosszú és bonyolult, és ha az ember minden négyzetet kipipál, akkor egy olyan ár jön ki a végén, amitől a szem is könnybe lábad. A mi autónk ára 75 120 font volt – miközben az alapkivitel a választott csomagokkal 67 290 fontra rúgott volna –, és ezt bőven elégnek éreztük.

Az autó legfontosabb felszereltségi elemei között ott volt a gazdag HSE opciós csomag, a 300 lóerős, enyhe hibrid dízelmotor, valamint az R-Dynamic futóműcsomag, amely 21 colos, de ésszerű méretű könnyűfém keréktárcsákkal járt együtt. Hosszú hónapok tesztelése után bátran kijelenthetjük: minden egyes választás helyesnek bizonyult. A futómű meglepően precíznek hatott közúton, ahol az autó ideje 99%-át töltötte. A motor, amely 6,8 másodperces 0–100 km/h-s gyorsulásra képes, tökéletesen végezte a dolgát – szinte észrevétlenül, mégis erőteljesen.

A 21 colos kerekek Michelin terepgumikkal voltak szerelve, amelyek elegendő oldalfallal rendelkeztek ahhoz, hogy megóvják a felnit – így az autót végül sérülésmentesen tudtuk visszaadni, pedig alaposan megdolgoztattuk. A HSE felszereltségi csomag hibátlanul működött: személy szerint én kifejezetten kedvelem a JLR legújabb infotainment rendszerét. Az autónk belső terét pedig a külön költség nélkül járó művelúr ülésbetétek tették egyedivé – ezek jól illettek az igényesen, de nem hivalkodóan kialakított belsőhöz.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük