Lali a B/uno M/rs „Wh/n I W/s Yo/r Man” című slágerét választotta, és már az első hangokkal lenyűgözte a stúdiót. A közönség percek alatt a szívébe zárta, a dal végére pedig állva tapsolt és ovációval ünnepelte a tinédzsert. A zsűritagok sem fukarkodtak a dicsérettel. Curtis különösen meghatódottan beszélt a produkcióról: mint mondta, számára egészen különleges volt látni Lalit a színpadon, hiszen Kökény Attila barátjaként évek óta figyelemmel kíséri a fiú felnövekedését.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Renault egyértelműen törekedett arra, hogy egyterűje ne tűnjön unalmas családi doboznak: emelt hasmagasságával és az alsó karosszéria körül húzódó műanyag borításokkal enyhe crossoveres hatást kelt, miközben a széles nyomtáv és az elképesztően nagy, 20 colos (!) könnyűfém keréktárcsák igazán feltűnővé teszik a megjelenését. Ezek a kerekek nemcsak méretükkel, hanem cserélhető betéteikkel és dizájnvariációikkal is különlegesek – ugyanakkor a látványos megjelenés mellett kompromisszumokat is követelhetnek a rugózás terén.
A belső tér kialakítása nem olyan forradalmi, mint a külső dizájn, inkább ismerős lehet azok számára, akik már ültek Megane-ban. Az utastér főként sötét műanyagokból épül fel, de az összeszerelési minőség érezhetően javult az előző generációhoz képest. Bár az anyaghasználat nem mindenhol prémium, az összhatás kifinomultabb, modernebb és masszívabb lett. A praktikum természetesen fontos szempont volt: a Renault ügyesen egészítette ki a Megane belső dizájnját MPV-specifikus megoldásokkal, például bőséges tárolóhelyekkel és variálható ülésekkel.
A felszereltségi szintek között jelentős különbségek vannak, de a csúcsváltozatokban egészen komoly extrák találhatók: elektromosan állítható, memóriás bőrülések, prémium Bose hangrendszer, szélvédőre vetített kijelző (head-up display), valamint hatalmas panoráma üvegtető, amely rengeteg fényt enged be az utastérbe.