Kökény Lali volt Curtis utolsó reménysugara, ugyanis nem maradt több mentoráltja az énekes kiesésével. A rapper csalódottságában alig jutott szóhoz az adás végén. A fiatal énekes elmondta, hogy az elmúlt hónapok érzelmi hullámvasútja – a kemény kritikáktól az otthon hiányán át a stúdióban eltöltött intenzív időszakig – mind beépült a dal szövegébe. Az alkotáshoz erőt merített, amikor hazalátogatott: újra megtapasztalta az otthon melegét, és megpihent a szokásos kanapén, ami szerint ezerrel feltöltötte MUTATJUK MI TÖRTÉNT AZ ADÁS VÉGÉN!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Úton a Coupé inkább kényelmes tempónál érzi jól magát, mintsem lendületes szerpentinen, ám még ilyenkor is jelentkezik néhány kellemetlenség: a gumik zaja és a hátsó ajtó körüli szélnyomás erősen hallatszik. Városban sem az igazi, a kátyúk és egyenetlen utak nagyon felkavarják a futóművet, amely keményen reagál. A kormányzás ugyan kellemesen súlyozott, de gyakorlatilag nincs visszajelzés. Minél inkább próbáljuk sportosan terelni, annál inkább előjönnek a gyengeségei. Forduláskor bizonytalan, nagy sebességnél nem túl stabil, és összességében – az erőteljes megjelenése ellenére – a sportos vezetési élményben súlyosan elmarad az elvárásoktól.
A Kia ezzel szemben a Cee’d 1,6 literes, teljesen új fejlesztésű common-rail dízelmotorját küldi harcba, noha a márka szerint a benzines 1,6-os a népszerűbb. A dízel erőforrás kiváló konstrukció: simábban és halkabban jár, mint sok rivális modell dízele, és bőséges erőtartalékot kínál minden helyzetben. 90 és 115 lóerős kivitelben érhető el; mi az erősebb, 115 lovas változatot tartjuk ideálisnak. Rugalmas, határozott, és remekül illik a Cee’d nyugodt, kiegyensúlyozott karakteréhez. A futómű kompetensen simítja el az úthibákat, a merev karosszéria pedig hozzájárul a kellemes menetzajhoz.
