Kómába esett betege miatt az ápoló!

Azonban az intézkedések ellenére a férfi kiszabadította egyik kezét, majd egy kanalat ragadott meg, amellyel ráta/madt az egyik ápolóra. Az ápoló olyan súlyos s/rülést okozott az egészségügyi dolgozónak, hogy az egyik szemét maradandóan káros/totta. A Sonline.hu értesülései szerint az áldozat az eset után fél szemére megvakult, valamint több napra kómába esett az elszenvedett sérülések következtében.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Mindez kissé furcsán hat, de a jó hír, hogy normál vezetési körülmények között az egész váltási folyamat szinte észrevétlen marad. Amennyiben nem padlógázzal közlekedünk, az elektromos motor elegendő teljesítménnyel rendelkezik ahhoz, hogy kitöltse a váltások közötti teljesítménykihagyásokat, így azok teljesen simának tűnnek. A benzinmotor is kifejezetten kifinomultan működik, és csak intenzív gyorsításkor hallható enyhe háromhengeres morgás. Az egyetlen kivétel az, amikor a motor hidegen indul be, hogy sürgősen energiát töltsön a hibrid akkumulátorba – ilyenkor kissé zajosabb lehet, de ez is csak néhány másodpercig tart.

Mivel az Austral hibrid akkumulátora a kategóriájában viszonylag nagynak számít (1,7 kWh kapacitású), az autó valóban képes érdemi távolságokat tisztán elektromos üzemmódban megtenni. Ez különösen városi közlekedés során teszi kellemesebbé a vezetési élményt. Összességében az Austral hajtáslánca kifinomultabb, mint a Kia, a Toyota, a Nissan vagy a Honda versenytársaié. Ennek ellenére kissé csalódást keltő, hogy az Austral a gyári ígérethez képest fél másodperccel lassabban teljesítette a 0-100 km/h sprintet, és így a Kia Sportage is gyorsabb nála.
A vezetőnek nincs lehetősége manuálisan beavatkozni a sebességváltásokba, ezért meglepő lehet, hogy a kormány mögött váltófüleket találunk. Ezek azonban nem a fokozatok váltására szolgálnak, hanem a regeneratív fékezés szintjének szabályozására. Ez a funkció a viszonylag nagy akkumulátornak és az erősebb elektromos motornak köszönhetően valósulhat meg. Bár nem áll rendelkezésre olyan erős motorfékhatás, mint egy teljesen elektromos járműben, és egyetlen pedálos vezetési mód sincs, a regeneratív fékezés így is érezhető és hasznos. A fékpedál kissé puha és érzékeny, de némi megszokás után könnyen kezelhetővé válik.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük