Kötelező digitális időpontfoglalás – Erre számítson!

A rendelet előírja, hogy a szakrendelőknek meghatározott arányban biztosítaniuk kell időpontokat a digitális rendszerben. A változás lényege, hogy nemcsak a beteg, hanem a beutaló orvos is foglalhat időpontot az online felületen keresztül. A szolgáltatóknak időt biztosítanak az új szabályokhoz való alkalmazkodásra, így a kötelező arányok fokozatosan lépnek életbe.
Eddig a betegek kizárólag a lakóhelyük szerint kijelölt egészségügyi intézményekben kaptak időpontot. Az új rendszer szerint azonban lehetőség lesz olyan szolgáltatónál is időpontot foglalni, amely nem területileg illetékes, de elérhető időpontokat hirdetett meg a digitális felületen. Ez nagyobb rugalmasságot és gyorsabb hozzáférést biztosíthat a szükséges ellátásokhoz.
Ez lesz a korábbi időpontokkal:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Míg Európában egyre kisebbek lesznek a pick-upok és motorjaik, addig Amerikában egy teherautó csak akkor számít igazinak, ha egy méretes V8-as motor dübörög az orrában. Íme tehát az új, 2019-es RAM pick-up, amely hűen a hagyományokhoz, egy 5,7 literes Hemi V8-at rejt magában.
Figyelembe véve a méretét és súlyát, a RAM meglepően dinamikus, és kifejezetten jól érzi magát, ha keményen beleküldik a kanyarokba.
Ami viszont az amerikai vásárlókat valószínűleg a legkevésbé sem érdekli, az a súlycsökkentés, pedig a RAM igazi diétán esett át. Az alváz és a karosszéria módosításainak köszönhetően 102 kg-mal (225 fonttal) lett könnyebb, ebből önmagában az alváznál használt nagy szilárdságú acél 45 kg (100 font) megtakarítást jelentett. Ennek ellenére a Crew Cab verzió még mindig 2404 kg-ot nyom, de egy olyan hagyománytisztelő pick-up esetében, mint a RAM, bármilyen súlycsökkentést haladásnak lehet tekinteni.

Az óriási benzines Hemi motor 390 lóerőt és 556 Nm (410 lb-ft) nyomatékot termel, amelyet egy TorqueFlight nyolcfokozatú, nyomatékváltós automata váltó és egy alacsony fokozatú terepváltó egészít ki. A felfüggesztés elöl és hátul tekercsrugós, de opcióként légrugózás is választható.
A RAM bővelkedik felszereltségi szintekben és opciókban is, öt különböző változat érhető el: az Egyesült Királyságban a csúcsmodell a Limited, amely alatt a férfiasan hangzó Longhorn, Rebel, Laramie és Bighorn kivitelek sorakoznak.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük