A Mezőcsáti, Miskolci és Tiszaújvárosi egységek két vízsugárral dolgoznak az oltáson, amely jelenleg is tart. A helyszínen van Dr. Fülöp György polgármester is, aki videós bejelentkezésben tájékoztatta a lakosságot: „A tűzoltók előzetes tájékoztatása szerint úgy tűnik, hogy komolyabb személyi sérülés nem történt.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A HS kínálata az 1,5 literes turbós benzinmotorral kezdődik, amely 168 lóerőt és 203 lb-ft nyomatékot kínál.
Ez a változat nem olyan gyors, mint a PHEV, mivel 0-100 km/h sebességre 9,4 másodperc alatt gyorsul, de ennek ellenére a motor reagálóképes és városi környezetben csendes.
Alapfelszereltségként hatfokozatú manuális váltó jár, de mi egy hétfokozatú, duplakuplungos automata váltóval szerelt autót teszteltünk. Ez egy jól reagáló egység, bár a motor közepes tartományban érződő erőlködős teljesítménye, amikor a motor egy kicsit durvábban szól, némileg csalódást kelt. Miután azonban eléri a sztráda sebességeit, és már kevesebbet kérünk a motortól, a haladás sokkal nyugodtabbá válik.
A PHEV ezzel szemben elég sok elektromos hajtást kínál, és határozottan gyorsan gyorsul. 0-100 km/h-ra 6,8 másodperc alatt gyorsul, és nem tűnik úgy, mintha szükség lenne a benzinmotorra a városi gyorsulás érdekében. Az autópályán és a gyorsabb mellékutakon a motor hozzájárulása rendszeresebb és fontosabb, de mindig csendesnek és „háttérben lévőnek” tűnik, ellentétben néhány hibrid rendszerrel, amelyek idegesítő „hörcsögkerék” vagy „elasztikus szalag” típusú teljesítményátviteleket alkalmaznak.
Hosszú távú „tartománykiterjesztett” üzemmódban a PHEV extra teljesítménye üdvözlendő, és jól bírja a jármű súlyát (187 kg). Az elektromos és benzinmotor közötti váltás csendes és szinte teljesen zökkenőmentes: a motor alig hallhatóan kapcsol be, ami nyugodtabb vezetést biztosít. Megerősíthetjük, hogy bár a hivatalos elektromos hatótáv 120 km körüli értéke kissé túl optimista, a valóságban 90-105 km között bárhol elérhetjük, attól függően, hogyan és hol vezetünk.