Leesett a nézők álla a Hunyadi-sorozat díszbemutatóján!

Ahhoz képest, hogy minden idők legdrágább hazai műsoráról beszélünk, elképesztően látványos, mennyire nem tett a T/2 semmilyen komolyabb ka/pányt a Hunyadi mögé. Tíz rész esetén epizódonként nagyjából 2,6 milliárd forintos költségvetésről beszélünk, ami már egyértelműen nagyon sok!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A legvonzóbb autók ezen a területen egy jól megtervezett első tengelyt és egy hátsó részt kombinálnak, amely szívesen játszik és módosítja az autó viselkedését kanyarodás közben. Valójában olyan kapcsolatot alakítanak ki a két elem között, ahol az utóbbi támaszkodik az előbbi erőforrására, szórakoztató hatással. A Hyundai i20 N biztosan büszkélkedhet egy erőteljes első tengellyel. A kormányzás – amely a három beállításának legkomolyabbikában túl nehézkes, de a legkíméletesebb módban kellemesen könnyű – nem kifejezetten gyors a sebességváltásában, de következetes, és szinte teljes engedelmességet követel az első gumiktól. Az autó nem érezhetően ideges egy hullámzó, kanyargós úton, és ez lehetővé teszi a vezető számára, hogy gyorsan megszokja az i20 N sebességét és mozgását. Nincs kétség afelől, hogy ezen szintű kiegyensúlyozottság elérése érdekében a Hyundai valamit feláldozott a játékosság terén. Az i20 N nem úgy vágtat be a kanyarokba, hogy könnyed felengedő túlkormányzással örömmel pattan ki belőlük, hanem módszeresen elvégzi azt, amit te és az út eléje dobhattok. Néhány azonnali reakciót cserél a stabilitásra, így nem annyira könnyen jutalmazó, mint amennyire lehett volna.

Mindazonáltal a jutalmak ott vannak, ha elég mélyre ásol. A mechanikai korlátozott-slip differenciálmű, amely sokkal természetesebben és előre jelezhetőbben működik, mint a nagyobb Hyundai i30 N e-rendszere, vég nélkül hatékony és tiszta abban, hogy megőrzi az orrát a vonalon, és az autó általános stabilitása lehetővé teszi, hogy agresszíven dobják be kanyarokba, ahol a hátsó tengely gyorsan terhelődik és éppen a vezető számára észrevehetetlen módon csúsztatja a gumikat az úton.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük