Ma este váratlanul meghalt a csodálatos színész!

A Kecskeméti Katona József Nemzeti Színház közölte a szomorú hírt. Csombor Teréz rendkívüli tehetségű művész volt, aki színpadi és televíziós szerepeiben egyaránt maradandó élményt nyújtott. Alattyánban született, és már fiatal korában vonzotta a színjátszás és az éneklés. MUTATJUK MIBEN!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A BYD mérnökei büszkék az Atto 2 manőverezhetőségére szűk helyeken, és a 5,2 méteres kis fordulóköre miatt igazuk van – ez még az alsóbb kategóriájú autóknál is jobbnak számít.

A városban nyugodt, enyhén billegős futóműve van, ami kellően biztosítja a karosszéria kontrollját, mivel sosem haladsz elég gyorsan ahhoz, hogy igazán megzavarja.

A kormányzás tipikusan könnyű, és az osztály szabványaihoz képest közvetettnek tűnik, még Sport módban is.

Ezt városban és 40 mph (64 km/h) alatt nem igazán veszed észre, de autópályákon és gyorsabb vidéki utakon a dolgok kissé megváltoznak. A kormányzás túl távolinak és elkapcsoltnak tűnik, a futómű pedig bizonytalan lesz hosszabb hullámokon, és egy nehézkes, ügyetlen érzés jellemzi, amikor szorosabb kanyarokban dönt és billen, mintha többet nyomnának, mint amennyit valójában.

Úgy tűnik, hogy a BYD hierarchiájában a komfortos futómű fontosabb, mint a karosszéria irányítása, de az Atto 2 nem mindig teljesít mindkét téren.

A szélzaj is jelentős probléma nagyobb sebességeknél. A nagy ajtó tükör úgy tűnik, hogy több aerodinamikai ellenállást generál, mint amennyit a mérnökök számítottak. Az úthang viszont egész jól elnyomott.

Összességében, ha olyan autóra vágysz, ami következetesebben és előreláthatóbban viselkedik különböző típusú utakon, a Frontera vagy a Kona jobb választás lehet.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük