Ferenc pápa február közepén került kórházba, ami aggodalmat váltott ki a hívők körében. Azóta az egészségi állapota folyamatosan javul, amit az újonnan megjelent fotó is bizonyít. A képen a pápa tolószékben ül, fehér ruhában és stólában, miközben a római Gemelli Kórház kápolnájában misét tart. A felvétel azt mutatja, hogy Ferenc pápa egyre inkább visszatér a napi tevékenységeihez, és az állapota kedvezően alakul.
A KÉPET A KÖVETKEZŐ OLDALON TALÁLOD:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az Egyesült Királyságban mindössze két hajtáslánc áll rendelkezésre.
Ezek közé tartozik az alapmodell 1,0 literes háromhengeres motorja, amely 90 lóerőt ad le egy hatfokozatú kézi váltón keresztül, és a teljes hibrid E-Tech, amely egy 94 lóerős 1,6 literes motort kombinál egy 48 lóerős elektromos motorral, egy 24 lóerős indítómotor-generátorral és egy 1,2 kWh-os akkumulátorral, összesen 145 lóerőt biztosítva.
A lelkes vezetők számára a stabilitás- és vonóerő-ellenőrző rendszerek túlságosan is beavatkozónak tűnhetnek, de a kormányzás és a futómű összekapcsolt válaszai megkönnyítik az autó elhelyezését a kanyarokban.
A Renault az üzemanyag-fogyasztást a benzinmotoros változatra 48,3 mpg-ra, a hibrid változatra pedig 60,1 mpg-ra becsüli. A szerény eladások miatt ezúttal nem kínálnak dízel- vagy plug-in hibrid hajtásláncot.
A reagálóképesség és a városi használhatóság szempontjából a Captur hibrid E-Tech hajtáslánca igazán nagyon jó.
Az elektromos motornak köszönhetően a stop-start, csúcsforgalomban való közlekedés – ahogy mi is tapasztaltuk, miközben Oxfordshire városain, falvain és vidékein haladtunk – egyszerűvé tette azt, ami egyébként mindennapi vezetés lenne.
Az úton azonban ez a hajtáslánc elég dinamikussá válhat, különösen, ha nem vagyunk simák az inputjainkkal. Magasabb sebességeknél kicsit durvának tűnik, és kellemetlenül is hangozhat.
A dombos részeken a sebességváltó hajlamos gyorsan visszakapcsolni és alacsony fordulatszámokon tartani a motort. Mivel nincs manuális vezérlés a váltó felett, ezen nem sokat tehetünk. Különösen a Captur esetében agresszívnak találtuk az elektromos motor és a belső égésű motor közötti váltást.
Szívesebben mozog a síkabb szakaszokon, bár a visszaváltás még mindig idegesítően lassú volt a fontos autópályás előzéskor. Miután azonban beindult, soha nem kívántunk többet annál, amit a 145 lóerős hajtáslánc nyújtott.