Ma reggel 6-kor Tüntetők zárták le a Margit hidat!

A gyülekezési t/rvény sz/gorít/sáról, amely lényegében megnehezíti, hogy a jövőben P/i/e rendezvényt tartsanak Magyarországon.

A botrányos ülés után párt „A gyülekezés alapjog” – álljunk ki a szabadságunkért” címmel szervezett d/mon/trációt kedd délutánra a Kossuth Lajos térre.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A előzés sokkal könnyebbnek tűnik, mint elődjénél, vagy akár a korábbi motorválasztéknál, hiszen a 0-60 mph gyorsulást 5,9 másodperc alatt teljesíti – ez gyorsabb, mint a dízelmotoros Audi Q7 mindkét verziója.

A soros hat hengeres motornak is van karaktere: alapjáraton csendes és kifinomult, de ha kihasználod a 345 lóerőt, erőteljes, gazdag hangon gyorsít előre.

A teljesítményátadás sima és lineáris, és olyan hatalmas nyomatékhullámok vannak, hogy egy nagy, nehéz utánfutó vontatása gyerekjáték lesz (fékezett vontatási kapacitás akár 3500 kg is lehet).

A Discovery könnyedén beáll a tempóhoz, és az az érzése támad az embernek, hogy ez egy nagy autó, amely otthonosan mozog, amikor egyenletes sebességgel halad az autópályán. És mivel olyan magas és széles autó, nem is akarod, hogy gyorsabb legyen.

Nyolcfokozatú automata váltója simán kapcsol, gyorsan vált a sebességfokozatok között, és okos, engedelmes a kézi üzemmódban, amikor a csodálatosan tapintható alumínium váltókarokkal váltasz sebességet a kormány mögött. Végső soron legjobban akkor teljesít, amikor gyors, de nyugodt módon halad előre.

Magasabb sebességeknél egy kicsit több szélzaj hallatszott, és az úthang is talán hangosabb volt a tesztautó nagy, 22 colos kerekei miatt. Összességében azonban jól izolált.

A pedálok súlya megfelelő, de a fék kicsit hosszúnak tűnik, és alacsony sebességnél, a városban kicsit fogósabbak.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük